HOT ENOUGH FOR YA?

Det här möts jag alltså av lite då och då när jag kliver ut ur lägenheten ut till loftgången... min granne Whitney Houstons lilla kanin Mika.
 
 
Som jag skrev förut så är jag osäker på hur mycket plåt, tegelsten och betong det brukar vara i en kanins naturliga miljö, och det jag tänkte på nu när det är istid var att fan lilla stackars kaninjävel, fryser du inte ihjäl här ute? Ska pappa Emil plocka in dig till min lägenhet så vi kan ta ett varmt bad tillsammans och dricka te?
 
Sen tittar jag på hans päls, och sen tittar jag på min vinterjacka för 599 kronor och undrar vem det är som behöver ta hand om vem egentligen. Ska jag börja rädda kaniner med två decimeter tjock päls ur kylan så kan jag ju lika gärna rädda fiskar från att drunkna när jag ändå är i farten. Dessutom har jag en sjukt ugly mössa nu som jag knyckte från ett hotell i fjällen förra året. Det vore fan snyggare, och varmare, med en pälsmössa.
 
Och jag är mer benägen om att inte frysa än att vara djurvän.
 
Eller så får jag börja använda det som "raggningsreplik". Visa bilden på Mika för alla tjejer och tvinga dom att bli ihop med mig och kramas i vinter så jag håller mig varm, annars dör kaninen. Och vilken tjej vill ha det på sitt samvete liksom? Jag själv har ju inget samvete, och ingen flickvän heller, men eftersom varje lyckat förhållande börjar med hot om djurplågeri så är jag nog lyckligt kär lagom till helgen.
ALLMÄNT | |
#1 - - Lisa för själen:

Sötnöt *s*

#2 - - Omedelbums:

Grrr du e så sexiiig! Omnomnomnom

#3 - - B.:

På nåt vis hoppas man lite på att en Emildiss av vädret och kollektivtrafiken kommer upp här... Eller satt du i tryggt förvar hemma idag?

#4 - - Isabella:

Hahaha! Jag tänkte precis samma sak som "B", alltid Emil som klagar, och om det är något han älskar att klaga på så är det SL. Så Emil... Om din anledning till att du "inte har något att blogga om" så har du visst en anledning!!

#5 - - Hanna:

Alltså, jag måste bara berätta hur duktig du har varit på att dissa Rihanna. Jag tyckte att hon var helt okej innan, men sen jag började läsa din blogg så har jag funderat lite varje gång hennes låtar spelats på radion. V.Ä.R.D.E.L.Ö.S. Står inte ut längre, måste byta kanal så fort hennes låtar spelas. Speciellt den där "Diamonds". Väldigt störande när man kör bil kan jag säga.
Well played, Emil. Well played.

#6 - - X:

1. Hahahahaha
2. Ang kommentaren ovan, bra jobbat Emil. Hoppas du omvänder varenda Rihanna-är-okej-person som läser din blogg.

Upp