BURN MOTHERFUCKER, BURN

 
Vad är detta? En trasig vinylskiva eller min lunch från i lördags på jobbet?
 
Om ni svarade vinylskiva så hade ni fel, om ni svarade "en pandaunge som kommit bort från sin mamma och gått vilse i djungeln" så kan jag meddela att det inte ens var ett av svarsalternativen och dessutom ganska långt ifrån vad bilden föreställer, men om ni gissade min lunch så gissade ni rätt.
 
Innan jag gick på lunch så hade jag berättat för samtliga kollegor om hur hungrig jag var. På gränsen till tjatade om hur hungrig jag var. Men det var för att jag såg i deras ögon hur intressant dom upplevde den infon, så jag kände att det var min plikt att förklara min situation upprepade gånger.
Och för att spara några minuter så ringde jag till lunchrummet strax innan det var dags att go to town on my pizza, och bad Jennie slå på pizzaugnen som vi har där uppe. Problemet var att den hann bli fyra grader varmare än solen, så när jag stoppade in min fina pizza så hade det räckt med att vänta typ 8 sekunder innan den var klar.
Nu var ju jag uppe i lunchrummet så jag vet inte hur det såg ut där nere bland kunderna, men jag kan tänka mig att paniken var total och att flera människor blev ihjältrampade under kaoset som uppstod. Kunde dock inte bry mig mindre eftersom min lunch var förstörd. En liten tugga försökte jag få i mig ändå, men det var ungefär lika gott som att äta ett bord så jag skickade pizzan åt helvete och satte mig och grät istället. Och inte kändes det bättre av att dumbom-Simon och taskmört-Emelie garvade åt mig och min hunger. Jag befann mig inte i rummet under pizzagrillningen, men det var däremot dom. Emelie hade tyckt att det luktade bränt, men eftersom hon tydligen vill att jag ska svälta ihjäl så sa hon ingenting. Räknas det som mordförsök?
 
Våldsamt förkyld har jag varit också. Förkyld som en jävla dåre, I tell you. Köpte tiopack med näsdukar, med tio stycken i varje paket. Dom tog slut på en dag. Hade jag varit lite vassare på matte så hade jag kunnat berätta hur många näsdukar jag alltså förbrukat, men jag har ingen aning. Men jag har snytit mig så mycket att min näsa blev helt skinnflådd till slut, varpå jag använt lypsyl runt näsborrarna för att lindra skiten. Det lypsylet ska jag låna ut till nån som jag ogillar. Typ Simon och Emelie.
 
Nej, nu ska jag duscha och dra iväg till skolbyggnaden.
 
ALLMÄNT | |
#1 - - C:

Haha du e inte normal! Men eftersom du varit förkyld så kan jag acceptera/förlåt att du inte uppmärksammade mig och mitt informations sms om att jag förmodligen skulle dö inom kort. Förutsatt att du kommer hem till mig typ imorgon.

#2 - - Simon:

Vem bjöd på sin sista pannbiff då?!?!?

#3 - - emil:

C:
Jag slutar skolan klockan 12 idag, när är jag välkommen?

Simon:
Den smakade shit.

Upp