JAG KOM, JAG SÅG, JAG SOMNADE

 

Hälsningsfras på er, mina vänner.
Ledsen för skev uppdatering denna vecka, det är bara skicka fakturan på alla anti-depressiva mediciner ni behövt käka under tiden jag varit frånvarande, förstår att det måste ha varit horribelt.

 

Jag har bara levt som en jävla rockstjärna sen i måndags. Som Kurt Cobain, Janis Joplin, Jimi Hendrix, Amy Winehouse och Jim Morrison gjorde på deras 28-årsdag, alltså har jag legat helt död i totalt mörker sen i måndags. Good times. Men nu är jag uppe och springer igen, men ska snart lägga mig och vila en stund vilket gissningsvis kommer resultera i en fjorton timmar lång medvetslöshet. Det är så jag jobbar på sista tiden har jag märkt. Blir helt sjukt trött av minsta ansträngning. Ge mig en apelsin att skala och jag måste ta en powernap efteråt.

 


Hur som helst har jag säkert trettiotre triljarder blogginlägg i huvet som jag bara inte orkat skriva ner, men det kommer. Måste ta tag i era satans jävla julklappsrim snart också, så det inte blir som förra året. Jag gillar förresten att trots att jag hintade lite om att jag inte ville ha 10 julklappsrim per person, så var det ändå folk som kände sig tvungna att berätta om varenda liten grej dom köpt till hela släkten.

 

Men jag gillar han som inte ville säga sitt namn eftersom flickvännen som ska få julklappen eventuellt läser min blogg. Och jag gillar han som visste vilken låt jag syftade på i rubriken. Och jag gillar hon som ville ha en dejt med mig. Lätt, jag är spontan och öppen för förslag. Extremt varma kläder och picknick i nån park där vi gör upp en BRASA OCH GRILLAR MARSHMALLOWS!! JAAA!!

 

Oj, nu blev jag helt till mig. Ska vila hjärnhalvorna en stund så kan ni vila stjärthalvorna så länge.

 

Avskedsfras på er.

ALLMÄNT | |
#1 - - Sandra W:

Vi kan ju göra två flugor på smällen, grilla marshmallows och åka pulka! Om vi ända ska ha extremt varma kläder på oss. :)

#2 - - Y:

Men din jävla looser. Det är inte bara dudes som har flickvänner!! Det är ju jag ju! Y du vet!!

#3 - - long:

jag har köpt citalopram sandoz 20 mg för 51 kr. jag mejlar dig mitt kontonummer, okej?

#4 - - Jack:

Bojkottar julen i år så behöver inga rim, men du får gärna skriva att du gillar mig. Det gillar jag.

#5 - - emil:

Y:
HAHA jahaaaaaaaaaaa. Då vet jag. Men du hade redan skickat sms med krav om julklappsrim åt din kollega så jag trodde du var klar.

#6 - - emil:

Sandra:
Absolut, möt mig vid toppen av... av... försöker komma på nåt bra och långt berg i Stockholm. Haha, ett "långt" berg. Så säger man ju inte.

#7 - - Kickinghobos:

Varför en bild på en häst... jag har missat nåt igen känner jag

#8 - - emil:

Nej nej, du har inte missat nåt. Det är bara att jag verkligen hatar att dels komma på en rubrik att skriva till varje inlägg, och dels lägga in en förhållandevis passande bild till det. Det blir lite tröttsamt efter 2.500 inlägg, så ibland slänger jag bara upp nåt random. Men jag tyckte hästen var fin.

Upp