LILLE SKUTT

 
Att jag är djurens vän har jag skrivit om många gånger här på bloggen. Och djuren är mina vänner. Därför är det lite extra toppen när man kommer hem på kvällen efter en lång dag och möts av en kanin utanför dörren till lägenheten. Det händer lite då och då, och första gången det hände skrev jag om det vilket ni kan läsa här om ni vill och är läskunniga, och om ni inte är läskunniga så kanske dom här svarta krumelurerna på den vita bakgrunden ser lite knepiga ut kan jag tänka mig.
 
Hur som helst... jag tycker att alla människor i den här världen ska få mötas av en liten gullig kanin när dom kommer hem varje dag. Förutom Rihanna som kan få mötas av ett gäng hungriga pitbulls med aggressionsproblem när hon kommer hem. Men alla andra kan få kaniner. Undrar hur många krig som hade startats om det vore på det sättet, för vem kan vara arg och hatisk när nåt sånt inträffar dagligen?
 
Hitler kommer hem och ba "Helvetes jävla helvete, jag kom inte in på konstskolan jag sökt till, bussen var försenad, och don't get me started on alla satans judar som bara blir fler och fler, nu jävlar så ska jag... men aaawwww, kolla det är ju en liten kanin!"
 
 

 
Det är mörkt och suddigt, men första bilden visar i alla fall den lille rackaren när han sitter utanför dörren till lägenheten. Jag fick flytta på honom för att kunna öppna, och när jag väl hade öppnat och gått in så försökte han hoppa in i min lägenhet. Så här i efterhand vet jag inte varför jag stoppade honom, för det hade nog varit mysigt med en liten kaninjävel här hemma. Så har man NÅGON att gulla med på kvällarna liksom.
ALLMÄNT | |
#1 - - Linda:

Borde inte Whitney ha bättre koll på sin kanin?
Kanin verkar tycka om din dörr... Kanin kanske vill flytta in? Kanin gillar Biggie mer än Whitney kanske...

#2 - - emma:

Drömde om kaniner inatt, vaknar upp och ser detta. Lider av kaninförbannelse nu tror jag.

Upp