SJUKT SJUK

Idag har jag och min förkylning tvåveckorsjubileum. Det skulle jag vilja fira med att brinna upp i en eld. Börjar tröttna lite lätt på konstant huvvevärk och Christer Pettersson-röst och att snyta snoken var tredje minut. Och jag sover lika mycket som ett jävla spädbarn, och då har jag bara massa snurriga feberdrömmar om skitspelet Candy Crush som jag inte kan sluta spela.
 
Jag vill att Denzel Washington spelar rollen som mig i filmen som eventuellt kommer göras om den här perioden av mitt liv. Scorsese får regissera och han som gjorde musiken till Braveheart får fixa soundtracket. Jag tror salivpartiklarna från min hostningar kommer se jävligt ballt ut i 3D-versionen på biograferna.
 
 
Nu ska jag fortsätta vara förkyld en stund, men jag fick nyss reda på att jag inte har nån skola idag så vem vet, jag kanske skriver TVÅ inlägg på samma dag. Trots att jag typ glömt bort hur man bloggar, men just därför måste jag väl tvinga mig att skriva några skittexter så jag kommer igång igen. Okej bra okej, hej.
ALLMÄNT | |
#1 - - Solle:

Krya på dig!

Upp