KLART MAN STÄLLER UPP PÅ KVINNODAGEN

| |
#1 - - Anonym:

Hur hittar man dig på spotify?

#2 - - emil:

Antingen via facebook gissar jag men är vi inte homies där så kanske det går att söka på emil139 om du är teknisk. Lycka till, min musiksmak är nämligen spektakulär.

#3 - - Anonym:

Ditt kryddtorn är spektakulärt!!

#4 - - julie:

heeeeeey youuu! Nas på berns på torsdag, vet att du diggar honom. Drar du? :) FETT det kommer vara.

#5 - - emil:

Nej men vad kul att det kom upp! Jag ska nämligen inte dit på grund av finanskris, vilket jag är bottenlöst bedrövad över. Hade så jävla gärna velat gå dit, har inte sett honom sen 2003 och en snabbis på Grönan 2009 så jag hade behövt honom i mitt liv nu igen! Mina kompisar ska dit iaf, är väldigt glad för deras skull.

Ska du dit??

#6 - - Isabella:

Jag vill också på nas konserten men INGEN av mina vänner lyssnar på hiphop (om man inte räknar lil wayne, drake, nicki minaj & det gänget som hiphop artister..) typ enda anledningen till varför jag önskar vi var homiessss hahaha

#7 - - julie:

HEEEEELLL YEA IM GOING. Nasir jones is the shit haha. går inte att missa :)

#8 - - Mr F:

Faan, nu börjar det ha gått lite för lång tid igen Emil. Måste jag gå igenom samma plåga som förra gången?

#9 - - Momo:

I miss your face!

Upp