MORGONBLOGGEN: EN KNIV I RYGGEN

 

 

Det är fan ett fruktansvärt svek när man som grupp har ett viktigt projektarbete att jobba med, har bestämt en tidpunkt då vi ska träffas och utgår från att det inte ska vara några konstigheter... så är BÅDA ens gruppkamrater försenade.

Jag blev fan helt svimfärdig av ilska när jag läste vad dom skrev. Nu känns det helt meningslöst att gå den här utbildningen när man ändå bara är omringad av amatörer. Jag skulle vilja jämföra det med att jag är Zlatan, men alla andra i laget är ett gäng dagisbarn med knepiga bokstavskombinationer som gör det omöjligt för oss att vinna det där VM-guldet.
Herregud vad trött jag blir...

Jag är visserligen också försenad och sitter på bussen på väg in till stan nu, men det är ju helt irrelevant.


I övrigt så har jag världens minsta hårstrå i munnen vilket är lika behagligt som alltid. Note to self: man ska inte använda rakapparaten i fejset när man står och gäspar samtidigt, då kan det flyga in saker i munnen man inte vill ha där.

Hungrig som fan är jag också eftersom jag som vanligt inte ätit frukost. Kanske ska försöka svälja det där hårstrået och se om jag blir mätt?

| |
#1 - - Anonym:

Maffian var ju vänlig som lämnade tilbaka dig utan hutlös lösensumma i alla fall..

#2 - - emil:

Jag märker på ditt tonläge att du inte tror på min historia, men jag BLEV faktiskt kidnappad av maffian under morgonen. Och det enda jag kunde tänka på när jag låg i den där lådan med bakbundna händer och ögonbindel var att jag var tvungen att komma loss så jag kunde bidra till grupparbetet. True story.

Upp