DAGENS FAIL

 
Filmen Psycho har ju en ganska klassisk duschscen som ni kanske vet, och jävlar vad jag egentligen vill särskriva det där ordet kände jag nu. "Duschscen" ser ju helt vrickat ut. Vi börjar om. Filmen Psycho har ju en ganska klassisk scen som utspelar sig i en dusch. Ah, much better.
 
Jag skulle i alla fall vilja påstå att jag själv var lite psycho i duschen imorse.
Eftersom vattnet tar typ fjorton veckor att bli varmt i min dusch så lät jag det rinna medan jag borstade tänderna. Effektivitet kallas det. Men trött som jag var så gick det åt helvete att borsta tänderna, så jag fick tandkräm i mitt ansikte varpå jag såg ut som en porrstjärna i slutet av en scen, och jag fick även tandkräm på händerna.
 
Men det var inte det som gjorde att jag var psycho. Det kommer snart. Jag tvättade händerna och ansiktet i handfatet, och vet ni vad jag gjorde efter det? Läs vidare så ska jag berätta. Jo, jag ställde mig och började torka händer och ansikte på en handduk tills jag blev torr och fin igen.
 
Jag skulle ju för fan precis kliva in i duschen. Varför i hela fridens helvete ska man torka sig när man fyra sekunder senare ska spola av sig? Antingen har jag för lite eller för mycket kromosomer, men nånting fel är det ju uppenbarligen. Skyller på tidpunkten. Gör man nånting knasigt och retarderat före klockan 10 på dagarna så är man fan ansvarsbefriad.
ALLMÄNT | |
#1 - - Malin:

Ungefär som att torka sig efter nummer två och strax efter komma på att man inte är färdig?

Upp