WHAT'S MY MOTHERFUCKING NAME?

Ni får tagga ner lite med alla grattis jag drunknar i bland kommentarerna till inlägget under detta. Blogg.se-gänget ringde nyss och gnällde över att deras servrar kraschar en efter en på grund av det massiva tryck dom utsätts för när alla försöker gratta mig samtidigt.
 
Men jag har haft en fin namnsdag i alla fall. Först skola, sen hänga kvar lite i skolan och jobba med redovisning till på fredag, sen gick jag och min grupp ut och käkade på en lyxrestaurang i Slussen som hette Subway (måste vara nåt franskt namn tror jag) och sen skulle dom se sista Twilight-filmen på bio, frågade om jag ville med, svarade nej tack - jag är 29, och sen åkte jag hem och bevittnade en våldtäkt. En ensam babbe som våldtog elva brittiska män, och herregud vad vackert det var.
 
 
Bilder från skolan idag...
 
 
Jag och en tjej som inte på något sätt hade namnsdag idag, Emilie. Men hon har en fin inledning på namnet i alla fall.
 
 
Min grupp plus jag själv där i spåkulan.
ALLMÄNT | |
Upp