TWIY @ INSTAGRAM

 
Lite då och då får jag frågan vad jag heter på Instagram, så jag kan avslöja den hemligheten en gång till. Jag heter TWIY (men bara för att SexxyBoy_cool redan var upptaget).
 
Sen brukar jag få följdfrågan vad TWIY står för, men om ni inte kan lista ut det själva så är det nog en annan fråga ni bör ställa er: "Hur klarar jag mig genom livet med en slutledningsförmåga skarp som en brödkavel?"
 
Har lite lösa planer på att trixa om bloggen lite, typ headern där uppe och lite sånt, det var ett jävla tag sen jag gjorde det sist. I samband med att jag trixar till lite så kan jag lägga upp en liten ruta med info om Instagram och Youtube och kontonummer ni skänker pengar till mig och så vidare.
Så slipper jag få samma frågor om och om igen, och kan därmed ägna ännu mer tid åt att ligga i min säng och se på Vänner-avsnitt och mitt liv passera.
 
Ha en fortsatt trevlig tisdag så länge.
ALLMÄNT | |
Upp