TWILIGHT NIGHT

Nu skriver jag från bussen på väg hem för ovanlighetens skull, har varit på Södermalm och hängt hela kvällen med lilla Christina.

Hon frågade om jag ville följa med upp på "en kopp te", varpå jag bara HEHEHEHE ja gärna. Men vet ni vad vi gjorde när vi kom upp till henne? Jo, vi drack te. Jag som hade hoppats på lite svettig akrobatik, liggande stavhopp och navelboxning ifyouknowwhatimsayin. Men nej nej, det blev vanilj och jordgubbs-te med honung i. Väldigt upphetsande.

Gick och köpte näringsrik middag på Burger King också. För mig gick det galant att beställa, och när jag gjort det så vrålar killen i kassan ut i lokalen att han kan hjälpa nästa. Utan att se att 125 cm långa Christina stod bredvid mig som också ville beställa. Det tyckte jag var hilarious. Stackarn nådde ju inte ens upp till disken, så jag fick lyfta upp henne så hon också kunde få köpa hambörjare.

Kollade på Twilight gjorde vi också, medan jag satt och dissade filmen och skådespelarna var trettionde sekund. Den där Bella ser ut att ha oavbruten migrän, alltid med samma besvärade ansiktsuttryck. Och båda snubbarna som tycker att hon är softaste tjejen på planeten är ju bögar, så jag vet inte varför dom slåss om henne för? Nån som hajar?

Nej, nu ska jag runda av. Men innan jag lägger ner så lägger jag upp två bilder på lill-tjejen, en från ikväll när jag pillade in en cigg genom örat på henne, som man gör, och en för att kompensera för att jag tydligen bara lägger upp fula bakis-bilder på henne på bloggen upplyste hon mig om ikväll. Men det är så svårt att hitta fina bilder på den människan, så skyll inte på mig.

| |
#1 - - Team-Edward :

1. Du är alldeles för otydlig i ditt kroppsspråk. Jag trodde de va te och godis du vill ha. Du dök ner i godisskålen och rev nästintill halva lägenheten när teet inte var klart när du stod innanför dörren.
2. Mannen på böjerking va högst otrevlig & jag kände mig kränkt. Skrattade bara för att försöka släta över mina egentliga känslor.
3. Vem grät mest till Twilight? Du eller jag? Just saying.
4. Jag kanske inte blir bra på bild, men jag är snäll. Och alla har alltid sagt till mig "det är insidan som räknas" när jag frågat om jag e söt.

Upp