JOEY'S NEW FRIDGE

Idag nån gång mellan 8 och 16 så kommer det komma hit ett gäng främlingar och göra inbrott i min lägenhet, men istället för att sno mina värdesaker (vilket handlar om ett sammanlagt värde på cirka 230 kronor) så ska dom byta ut mina vitvaror. Jag gissar att "vitvaror" innebär kyl, frys och spis, och att dom inte kommer byta ut till exempel min tandkräm, mitt vita skrivbord, eller mitt bolivianska kokain.
 
Jag gissar även att eftersom dom ska komma hit mellan 8 och 16, och jag varit vaken sen klockan 6, så kommer dom komma hit klockan 15.45 ungefär. Typisk jävla hantverkar-bullshit det där. Är dom lika diffusa när dom ska möta upp kompisar på fritiden? "Tjena Lasse, vi klipper en öl på söder på lördag, okej? Möt mig på Kvarnen mellan klockan 18 och 23.30, okejbratackhej".
 
I förberedande syfte så har jag inte så mycket i kylskåpet nu, för att underlätta för dom som kommer hit. Jag har en gurka och en gräddfil och en hostmedicin. Kan bli en stadig och näringsrik frukost om jag använder lite fantasi. Jag har även plockat bort allt som satt på kylskåpet, vilket rörde sig om bland annat några Ticnet-biljetter (Jay-Z, Louis CK och UFC), en autograf av DJ Premier, samt en massa kylskåpspoesi eller vad det heter, där man kan bilda olika meningar med ord-magneter ni vet, men det var bara sånt som jag måste ha satt ihop efter stora mängder marijuana. "Jag tänker på fåglar med känslor" och "Jag vill pussa ett träd imorgon och skjuta mig själv i munnen". Va?
 
Nu kom förresten en snubbe och rekade i köket, och sa att dom kommer tillbaka om 10 minuter, och att bytet kommer ta 10 minuter. Fan vad sweet. Electrolux kan man lita på.
Här är förresten mitt kylskåp, nån natt när jag som vanligt hade för mycket fritid:
 
 
ALLMÄNT | |
#1 - - Ronja - teckenspråk och svartvit poesi samt humor!:

Jag tror bestämt den där apan är av får-härkomst.

#2 - - long:

HAHAHAHAHA kul! :D en vit apa har jag däremot aldrig sett.... ser mer ut som ett får.. PAHAHAHAH

Upp