THE BUTTERFLY EFFECT


Om ni spydde lite i munnen igår när ni såg bilden på min axel (inte min pojkvän Axel alltså för han är dundersöt), så skulle ni fan fontänkräkas idag om ni såg hur jag ser ut. När jag var liten på sommarstugan fick jag i uppdrag ibland att dra en kniv fram och tillbaka över fiskar som skulle tillagas, för att få bort allt silvrigt fjäll från dom. Så här i efterhand vet jag inte riktigt varför, men dom vuxna ville väl bara sysselsätta mig med nåt så jag skulle hålla käften nån gång och lämna dom ifred. Det jag skulle komma fram till med den spännande anekdoten var att jag ser ut som en av dom där fiskarna som mina fyraåriga, knivbeväpnade händer hade fuckat upp totalt.


Hur som helst. Två av er lämnade varsin kommentar om att jag borde smörja in mig med aloe vera. Så det tänkte jag gå ner till centrum och köpa nu, eftersom vi manliga män sällan har hudkjämej och sånt i badrumsskåpet.
Till er som föreslog detta har jag en fråga:

Hur känns det att ni nu kommer att påverka mitt liv? Hade ni inte skrivit till mig så hade jag nog suttit hemma resten av kvällen, men nu kommer jag alltså klä på mig och gå ut i den stora världen utanför min lägenhet. Tänk om nåt hemskt händer när jag kommer ner till centrum? Att jag blir våldtagen och styckmördad av nån sjuk jävel? Eller blir styckmördad och SEN våldtagen av nån RIKTIGT sjuk jävel?
Allt tack vare att ni ägnade några sekunder av era egna liv för att skriva till mig.

Fjärilseffekten kallas det. Att även den minsta händelse kan leda till nånting betydligt större. Jag vet att ni bara menade väl när ni tipsade om aloe vera, men jag tycker ändå att ni borde ha liiiite dåligt samvete över att jag om en kvart EVENTUELLT kommer att ligga nere i centrum på femton olika ställen på grund av att jag blivit styckmördad, samtidigt som Lasse Lunatic står och ejakulerar över en random kroppsdel han tagit med sig till nån buske bakom Konsum.

Skäms ni inte? Hoppas ni kommer sova gott i natt, era satans jävla as.
ALLMÄNT | |
#1 - - Anonym:

Eller så kan du ju skaffa hydrokortisonsalva som finns på apoteket!

#2 - - emil:

Så du vill att jag ska åka till det enda nattöppna apoteket i hela Stockholm, närmare bestämt i T-centralen? Där kommer jag ju inte eventuellt bli mördad utan garanterat.



Vad är ni för hjärtlösa människor som läser min blogg egentligen?

#3 - - Isabella:

Jag älskar dig så mycket som man kan älska någon man aldrig träffat.

#4 - - Elin:

Jag hoppas krämen funkar så du vågar visa dig ute snart eftersom jag undrar när vi ska råka springa på varandra, ta ett glas vin & prata om the "good" old days?

#5 - - emil:

Isabella, nu gör du mig generad. Och glad.



Elin, krämen fick mig åtminstone att lukta som en jävla sommaräng, jag är doftar helt ljuvligt just nu kan jag lova. Men vilken av alla Elinar i världen är du? Så jag vet vilka good old days vi ska prata om. Och varför skriver du "good", var du ironisk eller? :(

#6 - - Elin:

Att du doftar gott är egentligen allt som behövs för några glas vin & småprat! vi var väl aldrig goda vänner men vi hade nog kul ihop!



Lite halv ironisk kanske. Förr var en bra tid men det har ju bara blivit bättre, right?



Försök komma ihåg en sommarkväll när du va 21-22 & förlorade i klädpoker.. vilket vi alla egentligen gjorde.. så kanske du kommer och tänka på rätt Elin

#7 - - BJ:

Jag tror faan att jag först skulle vilja bli våldtagen och sen knivmördad än tvärtom.



Tanken av att se min döda kropp bli skändad av en psykopat med liten penis känns så jävla äcklig.

#8 - - Alice:

Det känns rätt lugnt med tanke på att du uppenbarligen klarade dig :) Såvida det inte är en styckmördad och våldtagen Emil som skriver. Hoppas aloe veran hjälpte. Det står ju på förpackningen att den använts av kvinnor i tusentals år...



Upp