MÖRKRET I SLUTET AV LIVETS TUNNEL

Jag är förkyld, you guys. Och varje gång det händer så brukar jag skriva på bloggen om hur döden är nära. Jag har ju uppenbarligen överlevt, och jag vill inte framstå som en dramadrottning, men den HÄR gången kommer jag antagligen sjunka in i the sweet release of death. När som helst nu.
 
Fram tills dess så ligger jag i sängen och hostar och snörvlar och har huvudvärk och en touch av feber. Fun fact: Jag har förbrukat ALLT som går att snyta sig i här hemma, trodde jag, tills jag upptäckte ett paket med kaffefilter. Det är inte helt optimalt, och det är nästan som att det inte är gjort för förkylda näsor, men det är i alla fall bättre än reklambladen från ICA jag kommer behöva använda snart.
 
För att orka gå till affären som ligger en minut bort är uteslutet. Jag kommer snyta mig i brödrosten innan det blir dags för såna ansträngningar.
 
Måste försöka sova lite nu. Har bara sovit fram till klockan 17 idag så jag börjar bli lite trött nu.
Men ta hand om er där ute, man vet aldrig när man ser en person för sista gången.
ALLMÄNT | |
#1 - - Martina:

jag tänkte säga att vi kunde vara sjuka tillsammans. Men sen kom jag på att jag måste jobba. Så jag hoppar över dessa tankar jag hade, och tycker synd om dig istället! :-)

Krya på dig Emil! :-)

#2 - - mamma:

Glöm inte att du har en bror en trappa upp, han kan väl handla? Krya på dig! Kram

Upp