FRULLE

Har varit vaken sen lite drygt klockan tre i natt, så det verkar alltså som jag har en asiatisk dygnsrytm nu trots allt. Känns fint. Särskilt med tanke på att vi är ett stort sällskap som ska till söder ikväll och fira Ados födelsedag på Södra Sällskapet. Väldigt passande ställe eftersom vi är ett sällskap på söder. Men det är inte alltid namnet stämmer överens med situationen. Om du trivs bäst på mysiga caféer och gillar att lyssna på opera, då är inte Café Opera stället för dig.
 
Var nyss nere i centrum med Franco och handlade frukost. Han köpte bröd, ciabatta, pålägg, juice och sånt. Jag köpte godis och julmust. That's how the fuck I roll. Så nu tänkte jag slänga i mig den kostcirkulära måltiden, och sen, vet ni vad jag ska göra då?
 
*trumvirvel*
 
*pianoslinga*
 
*gitarrsolo*
 
*flöjt*
 
...då ska jag försöka skriva julklappsrim till era julklappar ni skrev om i några inlägg längre ner. Och ni som skrev fler än en julklapp kan ju bara glömma att jag kommer orka skriva till alltihop. Glöm det.
 
 
 
Update: Måste dra till Nacka Forum och klippa mig, så jag hinner inte rimma nu. Hann bara med ett rim som var en blå t-shirt till någons pappa.
 
Ipren-mannen, smurf, eller Avatar
Snart är du en i gänget, min käre far
 
Ni ser ju vilken nivå det handlar om liksom. Men jag skriver mer när jag kommer hem, eller imorgon, eller så får ni ge exakt samma julklappar till exakt samma människor nästa jul så tar vi det då istället.
ALLMÄNT | |
#1 - - Anonym:

En stor glaskänga som man ska hälla öl i, till min bror

#2 - - Anonym:

En stor glaskänga som man ska hälla öl i, till min bror

#3 - - Anonym:

mff-biljett

#4 - - Anonym:

Åååh vad dålig du e på att uppdatera!!

#5 - - Jennifer:

Emil, förgrömmade unge! Nu har alla mina depressionspiller tagit slut, så även all min vätska efter alla floder jag gråtit. Du måste förstå att jag inte kan leva utan att du uppdaterar din blogg. Vill du verkligen att jag ska dö eller, vill du det?! Nä juste, så uppdatera med lite geniala inlägg så jag kan fortsätta leva igen är du snäll Emil:)

Upp