TEST

Nu har då blogg.se-redaktionen äntligen slutat porrsurfa under arbetstid och blivit klara med appen som gör det möjligt för oss modebloggerskor att skapa inlägg från mobilen.

Det var i december 2010 dom önskade oss god jul och hade en julklapp till oss i form av denna app. Som vi alltså fick idag. Julklapp i september. Nästa gång får vi väl ett påskägg på midsommar.

Dessutom är det tydligen en massa strul och skit med appen fick jag läsa, så vi får se om det här funkar överhuvudtaget. Men jag gillar tänket... nästa gång jag firar jul med familjen ska dom också få sina klappar 10 månader senare, och allt ska ju strula så klart.
Mamma får en dvd-film med Hugh Grant. Där dvd-skivan är formad som en halvmåne. Pappa får en slips. Med Dr. Snuggles-motiv i regnbågens alla färger. Syrran får en jättegullig liten hundvalp. Som tyvärr legat inne i paketet sen april, så det är bara ett ruttet kadaver som luktar surströmming kvar. Och brorsan får tio trisslotter. Som jag redan skrapat. Inga vinster.

Tack blogg.se för julklappsinspirationen!
Men om det här inlägget inte funkar nu... då ska ni också få en julklapp av mig. Hoppas ni gillar huggormar.

ALLMÄNT | |
#1 - - mamma:

Halvmåne????

#2 - - Cim:

Saknar dig, saknar Sara, vill att ni ska komma hit.

Upp