DIRTY HAIRY



Nu har jag precis varit hos blondinerna på frisörsalongen bredvid mitt jobb och sett till så dom fått mig att se ut som en människa igen. Och med människa syftar jag på homo sapiens och inte neandertalare som jag såg ut som imorse med min jävla retard-kalufs.

Höll på att somna i stolen när blondinen spolade av samt masserade skalpen på mig, och hon använde typ tre-fyra olika produkter att rengöra håret med, även fast jag duschat tjugo minuter tidigare. Skönt som fan, men var det verkligen nödvändigt? Det var väl insektsmedel hon smorde in mitt huvud med antar jag, för att få bort alla skalbaggar och skorpioner som bosatt sig där sen jag började växa ut håret för en månad sen.

Under klippningen frågade jag henne om det nånsin händer att man klantar sig som frisörska, exempelvis råkar klippa nån i örat eller så. Och ja, det händer, svarade hon lite generat. Och då säger man tydligen "oj då!" och sen ger man kunden lite rabatt.
Och eftersom det ständigt är finanskris i min plånbok satt jag därefter och bara hoppades på att hon skulle slinta med saxen på mig också, fast istället för örat råka klippa av mig snorren eller nåt. Undrar hur mycket rabatt jag skulle få då?

Men ja... nu återstår bara att köpa ett baseballträ eller en golfklubba som jag kan försvara mig med mot alla fruntimmer som kommer jaga mig nu när jag är nyklippt och fresh.

Men ja... nu kom Anna in i lunchrummet på jobbet där jag sitter, och med ett förvridet ansiktsuttryck säger hon att det ser förjävligt ut. "Håll käften och gå härifrån" svarade jag artigt. Soft. Den där golfklubban kommer alltså komma till användning i vilket fall som helst :(

ALLMÄNT | |
#1 - - Deli-Anna:

Men Emil, inte tyckte jag att det såg förjävligt ut inte. Bara det att din frisörska inte hade klippt dej bra. Hon visste nog inte hur man använder en rakapparat. FYI så blev jag helt brutalt sönderklippt i örat av just en rakapparat!!! AJ! Blodet sprutade och frisörskan började nästan gråta för att hon råkade mörda mitt öra. Klippen skulle ha kostat 379:- Meeeen fick betala 100:- just pga möradandet av mitt öra! Tack och hej! Förövrigt så är du ju jättesöt oavsett frisyr.

#2 - - Hanna:

Homo sapiens såg ju fan inte kloka ut



Hoppas du menar homo sapiens sapien

Upp