WHEN I'M SAD, I STOP BEING SAD AND BE AWESOME INSTEAD... TRUE STORY


Såg en ensam liten vante på golvet i butiken, och tog hand om den.
En halvtimme senare ser jag en liten tjej gå runt med en likadan vante på handen och var vantelös på den andra handen. Går fram till henne och berättar att jag har hennes andra vante.

Mamman, som visade sig vara amerikan, blev överlycklig...

- Oh my god, are you serious? You're so awesome, thank you!

Första gången jag blivit kallad awesome på riktigt, och det värmde. Är ju lite nere just nu, så minsta lilla positiva händelse uppskattar jag extra mycket för tillfället verkar det som. Ska tröst-köpa en liten trisslott till mig själv nu tror jag, och vinner jag 25 kronor kommer jag nog börja grina av glädje.
ALLMÄNT | |
#1 - - Johanna:

Dagens hjälte, alla dagar!

#2 - - Yaminna:



Nyhetsklipp om diskriminering av handikappade i UFC. Hemskt. Förjävligt.



http://9gag.com/hot/index/page/2

#3 - - emil:

Hehe, trodde det var ett seriöst klipp först, för jag har hört liknande grejer som inte varit nåt skämt. Men UFC är ingen freak show. Såg däremot en annan organisation som hade en kille utan armar eller ben som körde MMA mot nån random snubbe i en bur. Han kravlade alltså runt där med stumpar till armar och stumpar till ben, och det var det sjukaste jag sett.



Ja, nu hittade jag det klippet också:

http://www.youtube.com/watch?v=DFWCZJyP1vE&feature=related



#4 - - Yaminna:

Oj... Påminner om ett avsnitt av arkiv x jag såg när jag var liten.



Va otroligt konstigt det måste kännas att sitta å pounda på någon utan armar och ben. Men jag känner lite som jag känner för mma i stort "skyll er själva"

#5 - - cecilia:

du är söt

#6 - - Jessica:

Emil! Du är inte bara awesome, du är också legen.. wait fot it...

Utan din blogg skulle jag inte mina dagar bli så bra som de är.



DARY

#7 - - Anonym:

#9 - - Joel Jonsson:

Min vardag... njae.

#10 - - Martin:

Stay strong awesome Emil-san

#11 - - Jannike:

Jag hade kunnat tala om för dig tidigare att du är awesome. Ville bara inte tjata ut det för jag antog att du fick höra det hela dagarna.



Idag tog jag mod till mig och skickade en vänförfrågan till dig på facebook. Gör en flickas dag och acceptera om du känner för det.



Du ÄR awesome! Så, nu har jag sagt det.

Upp