BURR

Alltså ärligt, det är så jääääääääää (två timmar senare) äääävla kallt ute nu.
Tog mig precis hem från jobbet, och med frusna tårar i ögonen höll jag fan på att ge upp allt hopp tusen gånger och bara lägga mig i en snödriva och dö. Mina händer var helt lila när jag kom till min lägenhet och skulle försöka pricka nyckeln i nyckelhålet, vilket tog ungefär sex timmar. Som att trä en tråd genom ett nålsöga med Parkinsons liksom.
Sen fick jag springa in i badrummet och spola av fingrarna med rykande varmvatten i ytterligare två timmar. Herregud.

Det borde finnas nåt klädesplagg för händerna. Varför har ingen tänkt på det förut?

Eller så får jag börja gå runt i min isbjörnsdräkt istället, den är som en bastu formad som en isbjörn. (Så ni kan ju tänka er hur kul det var att dansa runt i den till mina små videoklipp). Och går jag runt i den dräkten på dagarna så kommer ingen våga bråka med mig längre. Då ska vi se hur kaxiga dom där dumma 12-åringarna kommer vara mot mig i fortsättningen! :(

ALLMÄNT | |
#1 - - Micha:

Emil, you made my day.

#2 - - Sara:

Du är så gullig så jag vill bara kramas och skratta med dig!! =D

#3 - - Jessica:

Emil! Ja... Emil!.. Du gör mig galen. Förklara för mig istället hur det kommer sig att ett vanligt mellanlägg på mackor, när det läggs på mackan att det lyfter från sidorna? Om du inte förstod vad jag menade så kan du (om du är snäll) få en video på det.

#4 - - KG:

Hahai det finns ett plagg för händerna

#5 - - Jenny tha superstar!:

Jag måste säga nått du måste ha hört 3124324 miljoner gånger vid detta laget. Men din blogg är otroligt rolig att läsa!

Upp