HERREGUD


Nu var det dags igen.
För typ ett år sen blev jag tipsad om en blogg där nån random brud hade suttit i TVÅ år och kopierat varenda inlägg jag skrivit och framställt det som att det var hon själv som skrivit skiten. Jag skrev några idiotförklarande kommentarer till henne, sen ett litet meddelande till blogg.se där jag krävde att dom skulle mörda henne eller åtminstone stänga ner hennes jävla skitblogg.
Det tog typ 5 minuter så var det problemet löst, och sen fick jag ett snyftmail från den där tjejen där hon bad om ursäkt och hej och hå.

Ja, nyss fick jag en kommentar från en läsare som tipsade om en ANNAN blogg där nån tjej gjort samma sak. Människan har suttit sen oktober 2010 och kopierat mina inlägg men anpassat texten så det ska verka som att det är hennes egna ord. Alltså... jag orkar inte.

Så här ser det i alla fall ut när man vaknat upp en morgon och insett att man inte har nåt liv, ingen fantasi, inga vänner, och att man är helt dum i huvet, men ändå vill försöka bevisa motsatsen för omvärlden:

http://saraworldofdreams.blogg.se



Hej Sara, jag gissar att du läser den här texten nu. Jag gissar även att du kanske inte vill kopiera just det här inlägget. Vad du istället kan få göra är att på egen hand radera hela din satans jävla blogg, eller så ber jag blogg.se göra det inom några dagar så du får lite tid på dig.
Enda anledningen till att jag inte gör det på en gång är för att jag vill visa mina RIKTIGA läsare hur en extremt patetisk människa kan bete sig i det vi kallar bloggvärlden.

Hoppas du får en riktigt bra dag. Kramar från personen vars liv du önskar att du levde.

Idiot.

ALLMÄNT | |
#1 - - Queen B:

Som alla andra dagar röstar jag Emil for president!!! :)

#2 - - Julia:

Men guuuuuuuuud! Haha jag känner igen varenda inlägg! Hur sjuk får man bli?



Visst att din blogg är övergrym men orka skapa en egen blogg med knyckta inlägg av dig. Bra att du visar henne var skåphelvetet ska stå Emil! ;)

#3 - - camilla:

hehe, jag hoppade runt lite i hennes arkiv...och som julia sa, man känner igen varenda inlägg.



jag gillar även att folk kommenterar typ "haha vad bra skrivet sara, vad fyndig och rolig du är!" och hon bara "assååå tack så himla mycket!"



patetisk var bara förnamnet på den bruden.

#4 - - Petra:

Jag blev fascinerad av sånt här. Vad får hon ut av att göra sådär? Du skriver i och för sig jävligt bra inlägg, och hon får säkert ett par riktigt uppskattande kommentarer ibland. Men vad får hon ut av ett par kommentarer som hon ändå vet inte är inriktade till henne? Uppenbarligen har hon ju inte lyckats få upp läsarantalet, så hon tjänar ju inga stålar heller.

#5 - - Fröken Frida:

Var också tvungen att kolla in henne. Vad ska man säga... jag tror många önskar att de kunde uttrycka sig som du gör, men att ta det så långt att man i 15 månader går in på din blogg och skriver av inläggen till sin egen blogg, då börjar fan psykopat-larmet tjuta. Undrar hur länge hon hade hållt på om hon inte blivit upptäckt?



Men du ska veta att du har en trogen armé av lojala bloggläsare som backar dig Emil.



Puss gubben.

#6 - - Anonym:

haha vaffan jag skumläste igenom varenda månad från oktober 2010 och framåt och hon har ju snott varenda inlägg..och du vet att hon tagit inlägg från din förra blogg också??



aaaahhh jag blir seriöst irriterad! så jävla fräck brud...

#7 - - Syster Anna:

Hej då.



Sidan eller innehållet du letade efter går inte att hitta.

Det kan bero på att någon länkat fel, innehållet är trasigt eller att bloggen avslutats.

#8 - - Anonym:

HA HA, fuck yeah :D

#9 - - Sandra:

HAHAH jag dör.

#10 - - mamma:

Jag säger bara: upphovsrätt, skadestånd!

#11 - - skolma:

Fan, hon hann ta bort den! Hade velat se fenomenet.

#12 - - Hanna:

Haha! Synd att jag inte hann se bloggen. Faktiskt är jag inte särskilt förvånad, du skriver riktigt bra och dessutom är textbloggar alltid mer sårbara för sådant här än bildbloggar. Men som några andra har kommenterat: vad fick hon ut av det? Att prisas för något man stulit borde kännas ihåligt.

#13 - - Alice:

Hey, du skriver galet bra. Och människor som tar cred för andras arbete finns överallt. Men hur man kan med att göra såhär, fattar jag inte. Gud vad pinsamt. Usch. Skäms å hennes vägnar.

Upp