NEMO AV TYLÖSAND

Kollade precis klart på Kungarna av Tylösand på Kanal 5's hemsida.
I vanliga fall brukar jag ju kolla på det tillsammans med huvudrollen Nemo, men nu har han åkt utomlands (till Skåne) så jag fick se det själv den här gången.

Och han är ju jävligt driftig i alla fall. Hur många tjejer har han legat med hittills liksom? På fyra avsnitt har han bånkat på typ niohundra tjejer. Kanske fler. Hans kuk måste ju typ säga "Okej Nemo, vi har kul ihop du och jag, absolut, men KAN DU BARA SOFTA NÅN JÄVLA GÅNG FÖR I HELVETE?? Förstår du vilken jävla träningsvärk jag har eller??".



Mange, Oscar, jag och Nemo hemma hos mig innan en roadtrip förra året. Ni behöver inte säga det, vi vet redan om hur coola vi ser ut. Om vi var ett pojkband skulle vi heta The Awesome Dudes. Eller Gaylordz.




Hittade ett inlägg från min gamla blogg, skrivet för exakt tre år sen faktiskt. Slutet av september 2007, på den tiden då jag och Nemo gick ut på krogen varenda onsdag i ett halvår typ. Och han var ju likadan då som nu:

"...nemolajnen och pedrovic hittade varsin tjej också och hela patrullen var sugna på efterfest, vart då? hos mig så klart... helt sjukt snäll som jag är får jag jesus att framstå som hitler i jämförelse och ger dom nycklarna till min lägenhet...
"okej, spela musik, töm min kyl på mat, töm mitt barskåp, kräks i handfatet, gör vad fan ni vill, men rööööör inte min säng för i helvete" enkel uppgift kan tänkas, men icke..."


Ja, jag skrev lite annorlunda på den tiden. Ni som var med då kanske minns min konstiga stil. Kärlek till er förresten. Jag fick ju en del nya läsare tack vare att Nemo länkade till mig på sin blogg i söndags, men har jag några gamla rävar kvar här fortfarande, som var med under mittlivsomemil-tiden? Eller sen början av den här bloggen? Eller är det bara 17-åriga tjejer som läst min blogg sen i söndags kväll och knappt vet vad jag heter? Vet ni vad jag heter förresten? Jag heter Stina.
ALLMÄNT | |
#1 - - Johanna:

Skithärlig blogg! Fortsätt så :P och nej, jag är inte 17, hela 21 år - den du.

#2 - - felicia:

aakej, jag är sjutton. men jag började faktiskt läsa din blogg när jag var femton. even worse? kanske...

#3 - - Emma:

22.. och din blogg är coolare än coolast, hetare än hetast och ja.. allt sånt.

#4 - - therese:

Väldigt ologiskt att döpa sin blogg till Emil om man heter Stina, det är ju inte ens rätt kön...



(Och ja, jag kom via länken. Men när man väl hittar en killblogg som är skoj får man hålla fast hårt.)

#5 - - Louise:

jag har läst sen mittlivsomemil! :)

#6 - - Anonym:

Emil emil emil jag har läst vartenda blogginlägg du skrivit, alltså även de sen mittlivsomemil. Du är helt enkelt jävligt underhållande. Och nej jag är inte 17, jag är 22.

#7 - - Karolina:

Jag har trampat in på din blogg i snart ett år, tillräckligt länge för att veta att du INTE heter Stina. Tillräcklingt länge för att bli lika förtvivlad varje gång du inte skrivit något nytt inlägg.. Svikare!! Jag är heller inte 17 utan 19, inte så stor skillnad kanske? Men jag är iaf inte 17. Suck on that, "ditt satans jävla as!"

#8 - - Mickis:

Jag har varit med så länge att jag vet att det är ditt täcke som heter Stina, inte du. Sen måste jag åter säga att det är skönt att upptäckt mellanslag, stora bokstäver och punkter sedan mittlivsomemil :)



Kram!

#9 - - Anonym:

Hehe jag är 16 och började läsa din blogg när jag var 14

#10 - - Emelie:

Har läst din blogg under episkt lång tid, och inte heller är man 17, hela 20 år och systemetmyndig och allt! Har även läst nemos blogg sen DU länkade till honom efter att han hade haft frågestund efter en vistelse på

sunny beach... Och strax efter det fick han sparken...

Under datadesignen i skolan har man gett ut din blogg som det ultimata tidsfördrivet medan man väntar på hjälp, vilket man alltid gör eftersom dom jävla skitdatorerna hela tiden fuckar upp sig. Men nu har det väl blivit lite så att man sitter och läser så fort läraren vänder ryggen till. Och alla sitter och fnissar för sig själva

#11 - - Emelie:

Föresten! Gå in på länken och läs!!!! Tror

du kommer gilla honom

http://www.27bslash6.com/missy.html

#12 - - SL:

Jag är en trogen läsare sen långt tillbaka!

#13 - - Anonym:

Jag är en trogen läser sedan mittlivsomemil :)

#14 - - Carin:

Hängiven läsare sen jagvetintenär, doch inte mittlivsomemil men där har jag också läst vartenda inlägg. Du tillför min dagliga dos humor!

#15 - - Malin:

Hey! Ville bara tacka för en otroligt underhållande blogg! Jag och många andra tjejer här i Finland hittade till din blogg tack vare Nemos länk. Helt awsome! :)



Luv

#16 - - Ehlin:

Jag har läst din blogg i mer än ett år nu i alla fall :) And I'm gonna keep do it!

Upp