TÄNK PÅ ATT DET FINNS DOM SOM HAR DET VÄRRE ÄN DU


Jag brukar bidra till samhället genom att klaga på saker och ting.
Om ingen klagar finns det ju ingen som tröttnar på att nån klagar, och finns det ingen som tröttnar på att folk klagar och därmed ser till att göra nåt åt saken, då skulle det ju aldrig ske några förbättringar i världen.

Jag vet, jag är en stor person, ni behöver inte tala om det för mig. Det räcker med ett tack.

Men så stöter man ibland på dom där äckliga små asen som, precis efter man kommit med ett legitimt klagomål, kläcker ur sig nåt i stil med "Men sluta klaga, tänk på att det finns dom som har det värre än du".
Man ba, jaha? Vad har det saken att göra? Jag kommer fortfarande få vänta i 4 minuter på min hamburgare eftersom dom är helt inkompetenta på McDonald's.


Och en annan sak. Vad är det för argument egentligen? "Tänk på att det finns dom som har det värre än du"? Det skulle i så fall betyda att det bara finns EN ENDA person i HELA världen som har rätten att klaga.
Sitter du med amputerad kropp i ett hål i marken som nån fyllt med avföring upp till näsborrarna på dig, samtidigt som du blivit påtvingad att ha hörlurar på dig där nån galning bara vrålar helt panikslaget i dina öron, och ovanför gropen du ligger i står ett gäng alkisar och pissar på dig... men vet du vad, då får du inte klaga över din situation, för det finns nämligen nån som har det värre.


Killen bredvid dig i gropen har nämligen Rihanna i sina hörlurar. Fyyyfan.
ALLMÄNT | |
#1 - - Malin:

Haha!!:D Såå klockrent:)

#2 - - SL:

Haha den där var rätt bra!



Btw, tycker du borde lägga upp fler sånna där filmrescensioner som du hade tidigare. Hade varit intressant att se vilka filmer du tycker är bra och dåliga.

#3 - - emil:

Jag skrev en filmrescension förut idag men orkade aldrig göra klart den, men ska nog göra det om en stund.



Jag är i och för sig skitdålig på att rescensera, men det skiter jag i :)

#4 - - Anonym:

recension för helvetet

#5 - - emil:

Jag vet, jag skyller på att SL skrev så och jag bara råkade göra det också.

Var tvungen att söka i bloggen på dom båda orden, och den hittade 7 inlägg där jag skrivit recension, men inget inlägg där jag skrivit rescension. Slarvfel... hoppas du nånsin kan förlåta mig.

#6 - - Chyde:

Alltså, du är för jävla skön man.

#7 - - Carolina:

hahaha sa jakla ratt!

Upp