BREDVID DITT NAMN STÅR ETT NAMN TILL

Låg precis och sov, och eftersom det inte är natt nu så vet ni ju vad det innebär? Mm, just det, svettningar och dregel i mängder när man sover på dagtid. Men det där har jag redan varit förbryllad över ungefär tusen gånger tidigare här på bloggen så det orkar jag inte analysera just nu.

Men det var så sjukt...
Det sista jag drömde innan jag vaknade var att jag suttit och funderat ifall jag skulle gå in på hennes Facebook för första gången på typ 10 månader. Och medan jag gjorde det så tänkte jag "Hon är säkert i ett förhållande nu". Och så kom jag in och såg att ja, precis så var det. Och så blev jag lite ledsen.

Och så vaknade jag.
Och tänkte vafan... jag går in på hennes Facebook nu när jag är vaken också.
Och så tänkte jag "Hon är säkert i ett förhållande nu".
Och mycket riktigt. Det var hon. Men blev jag ledsen? Nej, inte det minsta.
Och det hade ju varit lite konstigt om jag hade blivit det med tanke på hur lång tid det gått och att vi har noll kontakt nu för tiden. Men ändå.

Nu är det nån kille med svåruttalat namn som säkert är en mordbrännare och dum i huvet och impotent och luktar blöt schäfer. Om jag får fantisera fritt, och det får jag.

Nej, nu har jag inte tid att skriva mer, jag måste ju uppenbarligen gå ut och försöka lura nån tjej att bli ihop med mig, för så här kan vi ju inte ha det längre.
ALLMÄNT | |
#1 - - Patsy:

Underligt, exakt samma sak gjorde jag för en dag sen. Skillnaden dock att jag blev lite ledsen ändå :(

#2 - - CJ:

Bredvid ditt namn star ett namn till. Vet inte om det ar taget fran en lat, men det var valdigt, valdigt fint. Ses snart, puss / C & J

#3 - - emil:

Jo, det är från låten några inlägg längre ner. Från och med du. Ses snart, pöss / E

#4 - - Malin:

Du kan la lotta ut en dejt i bloggen vetja!

#5 - - Hanna:

Visst blir man trött på att tänka/skriva/säga hennes eller hans namn? Känns liksom uttjatat och ja....det är lite som att säga "Han-som-inte-får-nämnas-vid-namn" som Voldemort i Harry Potter. Förstår du vad jag menar? I alla fall, va bra att du inte blev ledsen. Mycket bra.

#6 - - emil:

Malin:

Jag gjorde det för 2 år sen och inte en jävel svarade, så den förnedringen slipper jag helst genomlida en gång till.



Hanna:

Harry Potter-referenser är inte så bra att köra på mig då jag inte har en aning om vad som händer i den där världen. Men ja, jag håller med dig iaf.

#7 - - Anonym:

kan du inte berätta hur man gör en header, alltså hur man lägger in den? :) får det inte att funka..

#8 - - emilia:

Och med tanke på hur dålig du är och dela ut dina priserna skulle den dejten nog aldrig bli av.



Väntar fortfarande på min glass eller vad jag nu vann ..

#9 - - emil:

Säg till om du ser mig på jobbet nån gång så köper jag valfri glass åt dig, förutsatt att den kostar max 20 kronor, okej?

#10 - - emilia:

Du lär komma billigt undan iaf eftersom jag bara tål Piggelin!

#11 - - fia:

emil! och vart tusan e min glass!? den som jag vann för flera år sen! på mitt liv som emil tiden..

#12 - - emil:

Haha, vad är det här, jävla skitstil att gadda ihop sig och hoppa på mig nu efter så lång tid :(



Emilia, okej en piggelin ska vi nog kunna ordna.



Fia, för det första lyckades du inte ens knäcka den där rebusen. Jag gav svaret när alla hade gissat helt fel och en timme senare så kommer du och ba "aaa jag visste det faktiskt!". Men jag var snäll och sa att du kunde få en glass ändå, men jag har bara glömt bort det. Du har fått en öl iaf vet jag. Men du har väl pojkvän nu då är det väl fan hans ansvar att köpa glassar till dig, inte mitt.

#13 - - Anonym:

det där var väldigt väldigt fint och kändes väldigt ärligt och lite poetiskt och jag går alltid in här och skrattar och så men nu bara log jag och var kanske lite ledsen. lyssnar på från och med du precis just nu och tänker att du hittar någon bättre

#14 - - Jannike:

Är det bara jag som faktiskt har fått mitt pris? Haha.

Upp