FÖRSTA DAGEN PÅ RESTEN AV MITT LIV

Vad härligt det var att gå upp till jobbet imorse för första gången på en månad.

Jag vaknade inte ens av väckarklockan, nej nej, jag vaknade av min egen sångröst där jag låg i sängen och sjöng "What a wonderful world" av Louis Armstrong.

Leende skuttade jag ur sängen, fortsatte sjunga i duschen (denna gång blev det "I'm so excited" av The Pointer Sisters) sen borstade jag tänderna samtidigt som jag nu hade börjat vissla melodin till "It's a beautiful day" av U2. Prova vissla nästa gång ni borstar tänderna förresten. Svårt som fan, men om ens IQ överstiger 190 så går det.

Sen hjulade jag hela vägen ner för backen till centrum, haj-fajvade busschauffören, bakåtvoltade ur bussen vid hållplatsen, dansade in på jobbet och skrek HIIIYY-HOOOO som Michael Jackson gör ibland i sina låtar.


Ungefär så.
I verkligheten kan vissa ytterst oviktiga detaljer vara avvikande från ovanstående redogörelse, men i stora drag såg det ut precis så där.

Sen matade jag en kåtbock med gräs och piskade skiten ur varenda en av mina motståndare när vi körde fotbollsgolf efter jobbet. DET är i alla fall helt sant.



ALLMÄNT | |
#1 - - The Joel Jonsson side of life:

Haha, asgarvet på "hajfajvade busschauffören". :D

#2 - - Momo:

Emil! Jag har kommit på ett husdjur åt dig - en minigris!! Jaaaaaaaa.

#3 - - Momo:

hahaha. emil och griseknoen. kom precis på. perfekt ju. god natt.

#4 - - Simon:

Ohh pls! Lögner rakt igenom!

Upp