DAGENS EGO-BOOST?

En kille på jobbet idag, från ingenstans och apropå ingenting:

- Du Emil, kommer du ihåg när du fick besök här i kundtjänst förut? Det var två tjejer och den ena hade sin hund med sig?
- Aa, men det var ju typ två månader sen, vadårå?
- Den där blonda... hon var fan fett snygg.




"Den där blonda" som sitter nedanför mig heter Cim. Bild tagen på Linas balkong under Melissa Horns konsert på Mosebacke för några helger sen. För övrigt kanske bästa platsen jag nånsin haft på en konsert, som för betalande besökare kostade 300 kronor men som var jättegratis för oss på balkongen.




Samma kväll. Jag, den där blonda, USA-Alex och Lina.


Kul va, Cim? Nu tycker jag att du också ska skriva ett inlägg på din blogg och berätta om alla du känner som tycker att jag är fett jävla sjukt snygg. Annars skriver jag om det här inlägget till din nackdel och photoshoppar dina bilder så du ser ut som en gris som ramlat ner från ett höghus och landat på trynet. Okaj?

Och just det, vad hände med min marknadsföring egentligen?
Step into my office... cause you're fucking fired.
ALLMÄNT | |
#1 - - Cim:

SCORE. Vad fan, ge mig lite svängrum här, jag jobbar som ett AS. Hela nästa vecka är vidrig, sen är jag typ fri. Förövrigt tänker jag på din marknadsföring mest hela tiden. Solbränna är en bra grej, har jag kommit fram till.

#2 - - Kim:

hejhej, hur är det? =) kommentera gärna i min blogg, jag skulle bli jätteglad om du ville följa den! :D vi kanske kan skriva ett inlägg om varandras bloggar om du vill? :D ha det så bra!



FINT NAMN HON HAR!! jag heter Kim fast med K! ;D

#3 - - Farre:

du kunde ha kommenterat att den fett snygga blonda har har en fett skäggig pojkvän med massa dödskalle-tatueringar inplanerade.



bam!

Upp