THAT MAKES ME A SAAAD PANDA



Varför ser vår statsminister Fredrik Reinfeldt alltid så jävla sorgsen ut?
Varenda gång jag ser honom ser han ut som att han precis fått nyheten om att hans kattunge blivit uppäten av hans hund, som direkt efter blev överkörd av en buss som fick sladd och körde in i en bergvägg, varpå hans son som satt på bussen flög ut genom vindrutan och förvandlades till köttfärs, vilket ledde till att hans fru dog av hjärtesorg.

Det är då man har ett sånt där ansiktsuttryck.
Eller nej förresten, fan vad jag överdrev nu. Han ser ut som att han köpt en för liten tröja på H&M och när han vill lämna tillbaka tröjan visar det sig att han inte har kvittot kvar, undrar om det går bra ändå men får ett nej. DÅ får man ett sånt där ansiktsuttryck.

Och så ser han ut. Hela jävla tiden.
ALLMÄNT | |
#1 - - ca:

han ä

#2 - - cammen:

han är ledsen för att han ser ut som ett mumintroll .. :(

#3 - - daniella:

hahaha, perfekt! This inlägg made me laugh as if i was a happy panda

#4 - - anneli:

haha vad kul att min mor tycker jag är lik honom när jag ler då...



haha älskar din blogg!♥

#5 - - elina:

men tänk om han kanske köper för små tröjor hela tiden? då är det inte konstigt att han ser ut så! :D

#6 - - Nour:

Sexual Harassment Panda. Älskar't (ja, jag kommenterar rubriken och inte det episka huvudet-på-spiken-inlägget, and there's nothing you can do about it, muhaha).

#7 - - Martina:

Jag har faktiskt aldrig lagt märke till det förut. Men du har rätt, han ser riktigt ledsen ut.

Upp