KOM IHÅG VAD SOM GÄLLER IKVÄLL GRABBAR!

En hälsning till alla killar (båda två) som läser den här bloggen... kom ihåg det jag skrev om häromdan, angående att det alltid bara är killar som raggar på tjejer och inte tvärtom. Så ikväll och i natt inleder vi det nya året med att skita i alla tjejer tycker jag. Okej? Så får dom känna hur det känns. Total fokus på detta projekt nu hörrni, jag vill inte höra talas om några snedsteg på fyllan eller liknande.
Det får ta hur lång tid det vill. I värsta fall får vi bli bögar allihop, om inte tjejerna till slut fattar hinten. Att vara bög är säkert helt okej. Kan nog bli lite jobbigt att sitta ner dom första veckorna innan man vänjer sig, men annars är det nog inga konstigheter.

Här är en liten instruktionsfilm som beskriver hur jag vill att ni ska bete er ikväll.
Katten är du, hundvalpen är tjejen, och matskålen är ölen.
Frågor på det? Kan det omöjligen vara. Kör hårt nu.


(Sidenote: Det är tredje gången jag postar den här videon på nyårsafton)

ALLMÄNT | |
#1 - - jessica:

Gott nytt år, Emil!

#2 - - Patrik:

Löd ditt råd och blev tokuppraggad. Till slut kunde jag inte säga nej. Hoppas kraften är starkare i dig.

#3 - - jonsson:

Jag skulle ha läst din blogg innan, då skulle jag inte ha misslyckats. Men nu läser jag, tar åt mig, lär mig och kommer ihåg. Alltid något.

Upp