TIME IS ON MY SIDE



Hur ska man kunna blogga när det inte går att blogga?
Det är en fråga som jag och Blondinbella måste brottas med dagligen. Förutsatt att hon också har sin blogg på blogg.se alltså.
Jag klickar på "Skapa" för att skriva ett inlägg, sen kan jag åka till Thailand, ha oskyddat sex på fyllan med en prostituerad, ligga på stranden, ta en öl på kvällen, köpa ett par fina sneakers och en äkta Rolex-klocka för bara 200 kronor, åka hem igen, sitta en morgon vid frukostbordet med kaffet och Dagens Nyheter, svara på ett okänt nummer i mobilen, höra någon i andra änden på väldigt, väldigt dålig engelska säga "Herro? You Emil? You make me plegnant, I have son now, you take cale of son now muddafucka" och skräckslaget inse att horan jag älskade med på hotellrummet i Phuket gjort mig till pappa, kriga med migrationsverket i sex månader för att han ska få bo hos mig i Sverige, uppfostra honom, spela fotboll med honom ute på gatan på kvällarna, se honom ta studenten, hjälpa till att bära kartonger när han ska flytta hemifrån, hälsa på honom och hans fru Olivia på sjukhuset när deras dotter Britney blivit född, vara barnvakt åt Britney när min son Pang-Bak och Olivia firar bröllopsdag på Gondolen i Slussen, och precis när Britney drar tag lite för hårt i mitt långa gråa skägg så att jag måste gå in på toaletten för att smyg-gråta en liten stund så går jag förbi min dammiga gamla dator som står inne på kontoret, och DÅ ser jag hur rutan där man kan skriva ett nytt inlägg på bloggen äntligen har kommit fram.

Så ni fattar ju hur stökigt det är att ha en blogg på en sida där man måste gå igenom allt det här varenda jävla gång man vill skriva ett nytt inlägg.
Och ja, det jag tänkte skriva från början har jag sedan länge glömt bort.

Haha, nu skulle jag googla fram en passande bild till det här inlägget och sökte helt sonika på "Thai boy" hahaha. Hoppas inte pedofilpolisen gör husrannsakan hemma hos mig och kollar igenom vad jag sökt på på internet. Fyfan, Emil. Jag lägger upp en bild på världens snyggaste tjej Arianny Celeste, skiter i det här och drar in till stan istället.


ALLMÄNT | |
#1 - - Momo:

"plegnant"... hahahahahaha.

#2 - - hanna:

HAHAHHAHAH det här inlägget gjorde min kväll :D

#3 - - farre:

ok emil, du som kan det här med ghetto och hustlin´ ... jag och cim har precis tagit booty-testet på facebook. tydligen var min booty lik beyonce´s medan cims var lik trinas. nu har vi bråkat halva dagen om vem som egentligen har snyggast.



kan du medla i detta och sätta punkt för booty-kriget?

peace.

#4 - - Petra:

haha skön inlägg!

Upp