UNGKARLSPOÄNG


Nu är ju inte det här nån tävling eller så, men det är ju alltid kul att tilldela sig själv lite poäng i nånting som man själv har hittat på. Så ja, i brist på högskolepoäng får man ta till andra metoder för att få känna sig som en vinnare. Här har ni alltså mina ungkarlspoäng just nu.


I mitt kylskåp skulle man kunna ropa "hej" och det skulle eka "hej...hej...hej...hej..." i typ två timmar efteråt. Så tomt är det. Inte direkt så att jag har nåt fint att slänga ihop ifall kungafamiljen skulle komma på besök nu, men vafan, nu är det ju bara jag som ska äta och jag nöjer mig med lite mackor och glass.
Ungkarlspoäng: 7,2

Sen har jag EN glödlampa som fungerar just nu. Så den får jag liksom skruva loss och flytta från rum till rum, beroende på vart i min lägenhet jag vill vara nånstans. Tragik på hög nivå.
Ungkarlspoäng: 12,6

Och vet ni hur man vet när det är dags att boka tvättstugan? Jo, det är när man går till jobbet i fotbollsstrumpor. Nu är jag riktigt långt nere i garderoben kan jag lova. Mamma, var är du?
Ungkarlspoäng: 9,8

I mitt vardagsrum ligger det en Slitz-tidning på mitt biljardbord såg jag nyss. Herregud vad glamouröst. I och för sig inte min tidning, men ändå. Fattas bara ett sexpack folköl och en chipspåse, så hade jag kunnat ha en helkväll där inne. Fast då måste jag ju skruva loss glödlampan här i mitt sovrum och ta ut till vardagsrummet, och det pallar man ju inte.
Ungkarlspoäng: 6,3


Totalt: 35,9
ALLMÄNT | |
#1 - - Momo:

HAHAHAHA.



Glödlampan = bäst.

#2 - - Momo:

Vänta vänta jag är inte klar hahaha har skitroliga bilder i mitt huvud just nu när du vill gå in i ett annat rum men måste ta med dig en glödlampa men den är fortfarande jättevarm och du måste sitta och vänta i mörkret tills den svalnat innan du kan röra på dig. Hahaha. Va?

#3 - - Rebecca:

Haha de är i sånna lägen jag rekomenderar en hushållerska... Finns små lättlurade ungar i varje lekpark så det är bara dit och fiska...

#4 - - Anonym:

eller så har han tröjärmen mellan glödlampan och handen.

#5 - - Momo:

Han är inte så smart i mina fantasier, inte lika roligt då.

#6 - - emil:

Har nu investerat i en fräsig pannlampa, varpå glödlampsproblemet är ett minne blott.



Emil inte smart? Emil massa smart!

Upp