UPPESITTARNATT

Stod precis ute i köket och dansade lite.
För det första, jag KAN inte stå still när jag hör bra musik.
För det andra är jag så djävulskt trött just nu att jag gör vad som krävs för att hålla mig vaken tills det är dags att ge sig av mot jobbet igen.

För några timmar sen var jag och my main man Mange ute på nattpromenad i vanlig ordning och diskuterade livets alla gåtor. Blev även lite bilder som vanligt.



Först mötte jag upp Mange utanför den lilla bergshålan till underjorden där han bor.


Vi gick förbi ett hus där någon hade skrivit adressen till min blogg på deras studsmatta.
Jävligt suspekt. Någon hade även skrivit emil.blogg.se i snön över hela jävla vägen utanför Kvarnbergsskolan. Vem av er är det som har gjort allt det här egentligen? I'm fucking loving it.


Sen gick vi förbi en byggarbetsplats där man inte fick ha svarta handskar uppenbarligen.
Eller smutsiga händer. Budskapet var lite oklart tyckte vi.


Avslutningsvis ställde jag mig på en A-brunn. Men nä, jag kände inget. Inget analsex.
Inte heller drabbades jag av anorexia, a-kassa eller alzheimers. Lyckligtvis.




Sen kom jag hem och la mig i sängen och kollade på en film, Religulous.
Det var en dokumentär som handlade om religion och jag visste redan innan att jag skulle älska den, och det gjorde jag också. En jävligt dryg snubbe som gick runt och ifrågasatte folks religion i en timme och fyrtio minuter, helt underbart. Han satte verkligen ord på mina känslor.
Är du ateist? Kolla på den dokumentären.
Är du religiös? KOLLA PÅ DEN DOKUMENTÄREN!!!
ALLMÄNT | |
#1 - - Erika:

Nej, tror ja de för de betyder ju faktiskt avbruten kärlek... ;)

#2 - - emil:

Nu har jag läst din kommentar 5 gånger, och kan inte för mitt liv förstå vad du menar?

Är jag trött och/eller dum i huvet?

#3 - - Linn:

A-brunnen Emil.. =)

#4 - - emil:

Ah, naturligtvis.

Men eftersom jag inte ens har nån påbörjad kärlek så upplevde jag heller ingen avslutad kärlek.

Börjar tro att det är en myt det där om A-brunnar...

#5 - - Erika:

Sikta på k-brunnarna istællet..

#6 - - emil:

Men K betyder ju inte Kärlek.

Det betyder Klamydia. Och Kondylom. Och Kancer.



Ahhh... fucking Åmål.

#7 - - Erika:

Nähä inte de då...Men såg en liten v-brunn idag.. Kan de va ngt kanske? Vagina..??

#8 - - Erika:

Hmmm och nu har jag funderat sådär ngn dag och varför fucking åmål bara sådär?

#9 - - Fian:

Haha gotta love manges lilla grotta :D

#10 - - L:



vilken gulli blogg :)

Upp