TROLIGEN DET MEST KORKADE JAG LYCKADES MED ÅR 2008



Jag mobilbloggade faktiskt om det här direkt efter, men det lyckades aldrig ta sig från min mobil till internet, så here we go again.
Detta utspelade sig förra veckan nån gång i Slussen när jag var på väg hem efter lite öldrickeri. Men jag var fan relativt nykter, det vill jag ändå poängtera för att belysa min dumhet lite extra.
Jaha, jag kom till busshållplatsen och ställde mig där jag har ritat ett kryss på bilden.
Stoppade händerna i jackfickorna, och sen lutade jag mig tillbaka mot glaset.

Det enda problemet i den här situationen var att det inte fanns nåt glas där. Bara luft.
Jag föll som ett jävla avsågat träd. Hann inte göra så mycket utan lät händerna vara kvar i fickorna, slappnade av i kroppen och hoppades på det bästa. Och PANG! in i glasväggen på andra sidan busskuren. Där låg jag på marken som ett jävla missfoster och tittade upp mot stjärnorna. Jag ställde mig upp och frågade tjejen som stått bredvid mig om hon var okej.

Emil: Men oj, hur gick det?
Tjej: Va?
Emil: Gick det bra?
Tjej: Ja det var ju inte jag som...
Emil: Gjorde det ont?

Sen satte jag mig på bänken i busskuren istället, bredvid en tjej som verkligen inte kunde sluta skratta. Hon var rolig. Hon sa att hon skulle få enorma magmuskler av allt skratt efter att få ha bevittnat det där.
"Såg du inte att det inte var nåt glas där?" Ehhh... jo?

Aja, nu är det 2009.
Sånt som hände förra året kan vi lägga bakom oss och gå vidare i livet.
Typ kvällen jag utmanade gravitationen och gravitationen vann.
ALLMÄNT | |
#1 - - Momo:

hahaha ja just det! ok om det va jag som gjorde det efter den öldrickerikvällen men du va ju som sagt inte så jävla onykter.

#2 - - emil:

Nu är jag antingen trött eller fortfarande korkad, fick sitta i typ tjugo minuter och fundera över ifall "inte så jävla onykter" betydde att jag var full eller inte.

#3 - - Linn:

Hahahaha! Jag önskar att jag såg det där!

#4 - - Fian:

Jag önskar också att jag såg det! hahaha fast jag har nog också fått lite mer magmuskler XD

#5 - - Camie:

Hahaha, måhända blande top fem av roliga saker jag läst!

#6 - - Camie:

Hahaha, måhända blande top fem av roliga saker jag läst!

#7 - - B.:

Hahaha, underbara inlägg! Jag har ont i magen, borde packa ihop min lägenhet, borde skriva tenta och borde kanske egentligen sova. Men myser i sängen med din blogg framför värdelösa tv-serier istället! Så mycket bättre! Gäller ju att prioritera tänker jag... =)

Upp