HAMSTERDANCE

En hamster.
Det är vad jag tänkte köpa, om det är okej med er.
But why? Jo, jag har på senare tid blivit sjukligt sugen på att skaffa ett husdjur. Har man varken kompisar eller flickvän så är ju det det närmaste man kan komma ett socialt liv.
Helst av allt vill man ju ha en hund, men i så fall vill jag ha en hund som aldrig kissar eller bajsar, som aldrig ställer till några hyss, och som man kan lämna ensam hemma en vecka om man skulle vilja åka på spontan semester nån gång.

Men hundar är ju inte som kattungar, som man bara kan dränka i handfatet när man tröttnat på dom. Nä hundar kräver ens fulla jävla uppmärksamhet dygnet runt som en jävla bebis eller flickvän. Och det pallar jag inte. Och igår kom Mia in på jobbet och började babbla om att hennes hamster ska föda vilken dag som helst.

Och hon nämnde även hur sjukt lättskötta dom där små rackarna är, och att dom bara lever max två år. Det är ju fan perfekt. Så kunde man sitta och gulligulla med dom i soffan framför teven också. Så jävla sweet. Dock var jag tvungen att bildgoogla på en hamster för att se hur dom ser ut egentligen. Och ja, inte fan är dom snygga, men hey... det är ju verkligen inte jag heller. Perfect match.

Men helst vill jag ju ha ett lejon eller en tiger, om det inte vore för att det är ganska olagligt. "Haha, Emil är så rolig när han är ironisk och säger såna där knäppa saker". Ironisk? Fuck no! Hur soft vore det inte att knalla runt på stan med ett fullvuxet jävla lejon som man har kopplad i en kedja. Då kan ju Mohammed komma där med sin lilla pitbull och låta honom bli ass-raped av mitt lejon.

Men ja... tills vidare får det nog bli en hamster som det ser ut nu.
Vad tror ni om det?
ALLMÄNT | |
#1 - - Anonym:

Hamstrar är jättegulliga. Har själv haft en. Sen råkade jag klämma ihjäl honom i garderobsdörren. Hemska tanke.

#2 - - Fille:

orkar du verkligen tvätta buren och ha en lägenhet som luktar skit längre än 1 månad?

#3 - - Angelica:

Hahahahahaha. Jag garvar alltid åt dina inlägg.



Men ja, en hamster låter bra. Jag hade en när jag var liten. Dom är lättskötta och söta att gulla med! Men som Fille skrev måste man ju tvätta buren också...

#4 - - Momo:

Ah näh skaffar du en hamster så luktar lägenheten hö, kiss (speciellt om det är en hane) och bajs hela tiden. Så bajsar den i dina händer när du myser med den. Eller det kanske bara är möss som gör, vad vet jag. Mina möss gjorde det iaf.



Skaffa typ en iller, de ska vara coola.

#5 - - Momo:

Eller gå ut och kidnappa en igelkott!!!!

#6 - - C.:

jaa en iller skulle passa bättre, jag vet inte hur länge dom lever men dom är rätt lättskötta, är det en hona så luktar dom inte så värst mycket, du behöver inte en bur som du läre tvätta. OCH dom är söta med rätt vassa tänder:)

#7 - - Emma:

Köp ingen jävla hamster Emil. Du kommer ångra dig, och en iller är lika jobbig som en katt.

#8 - - Robban:



Köp en minigris och berätta sen hur lätta/jobbiga dom e.

#9 - - Tilly:

Jag hade en hamster en gång, första veckan tyckte jag den var jättesöt. Betyget blev väl att jag inte var så ledsen när han dog. Hmm iller är rätt ballt, känner en som har en. Folke heter den, grymt söt.

#10 - - jonsson:

köp en spindelgris!

#11 - - Lydia -:

Haha, what a coincidence!

Pratade idag om att jag vill skaffa en tiger. Får nog åka ner till Thailand och smuggla med mig den hem. Om det ändå vore så enkelt! :(

#12 - - Amanda:

Det sjuka är att även fast jag vet hur en hamster ser ut, även fast hag HAR en hamster, så var jag liksom ändå tvungen att googla när jag läste inlägget.

Upp