AU REVOIR, BITCHES!



Klockan åtta ikväll kommer emilbloggen att befinna sig i Frankrike.
Vi byter ut 15 minusgrader i Stockholm mot 10 plusgrader i Paris.
Life is sweeeeeeeeeeet.

Jag, Yaminna och Sanna som vi ska bo hos flyger ner tillsammans. Yaminna är tydligen flydrädd som en jävla höna och skulle supa ner sig innan planet, och sen sitta och grina hela resan. För mig blir det nog en eller två öl innan vi kliver på, sen sitta och lyssna på John Mayer och kvinnoförnedrande hiphop på planet.
Inte fan har jag packat heller. Jag har inte ens nåt att packa. Jag åker ner med kläderna på kroppen och en tandborste i fickan typ, sen är jag good to go. Allt jag behöver köper jag där nere. Kläder? Ja, jag har hört att sånt ska finnas i Paris också. En och annan butik med den typen av sortiment lär väl finnas hoppas jag.

Vet inte om eller när jag kommer blogga nåt där nerifrån.
Men blir det nånting så kan ni ju besöka min blogg på den här adressen:

emil.blogg.se

Och Yaminna har ju också en blogg, som dessutom är sjukt rolig för att vara skriven av en tjej med invandrarbakgrund. Den hittar ni med fördel på den här adressen:

yaminna.blogg.se

Annars hörs vi 2010 igen...
GOTT NYTT ÅR ERA SATANS JÄVLA AS!!!!
ALLMÄNT | |
#1 - - Anchi:

Gott nytt år Emil!

Upp