NÅN SOM VILL HÅNGLA?

Jag har precis tryckt i mig ett knäckebröd fyllt till bristningsgränsen med vitlök, i ett tappert försök att göra mig av med min förkylning som smygit sig på dom senaste dagarna.

Just nu hostar jag bara, men jag skulle inte vilja påstå att det är så jävla "bara" ändå. Jag kan inte riktigt beskriva med hjälp av tangentbordets bokstäver hur det låter, men försöker ändå:

WHHAARRHOOOFFSSHHAHHOOBRRRÖÖÖÖCK!!!

Tänk er en 90-årig gubbe som rökt crack hela livet, och nu råkat få en hårboll av sitt pubishår i halsen som han desperat försöker gurgla upp igen.

Det i kombination med att jag alltså STINKER vitlök.
Så jag frågar igen... nån som vill hångla?
Inte fan lär vitlöken hjälpa heller. Vitlök kan döda Dracula, men inte ta bort min förkylning. How about that.


Hittade ingen video där dom hostar, men så här lär jag också se ut om några dagar.

ALLMÄNT | |
#1 - - H:

jag vill ;P

#2 - - E M I L I A:

Hahahaahha, herregud vi är så trötta så vi skrattar så att vi gråter...! //Emilia, Ida och Matti.

#3 - - Anonym:

vi kan hosta i kapp vettja!

#4 - - A:

Influensa här då!:/ men har varken fått tryne eller en knorr, så ingen nöffnöff på mig inte! ^^

Upp