DAGENS FRISYR


Ni vet den där butiken som av nån anledning heter Expert?
Deras slogan går nåt i stil med "Vi är vad vi heter".
Well, jag har ett förslag på namnbyte. Kan ni inte heta "Värdelösa jävla hårklippare" istället? Så slipper vi kunder bli knullade i röven av er falska marknadsföring.

Detta är andra gången jag klippt mig med hårklipparen jag köpte av dom för två veckor sen. Och jag vet inte, men hade jag velat ha en massa jävla ränder i bakhuvudet så hade jag plastikopererat mig till en zebra istället.
Hur jag än beter mig med den där jävla klipparen så blir det så här. Och kom inte med några tips och tricks nu kära läsare, jag har nämligen sju års erfarenhet av att raka skallen. Jag vet hur man gör.

Det värsta är ju att folk på stan kommer tro att detta är medvetet. Att jag går omkring och på riktigt tycker att jag är Stockholms skönaste snubbe med avsikt att skapa en ny trend eller nåt.
Tack "Expert" så jävla mycket. Min advokat hör av sig till veckan.


Rolig historia på ungefär samma tema:
När jag gick i lågstadiet bad jag min frisör att raka in ett stort E i mitt bakhuvud. För att jag heter Emil och var coolast i plugget. Dagen efter gick två bröder jag umgicks med till frisören dom också och rakade in varsitt E.
Dom hette Dennis och Ronny.
DAGENS | |
#1 - - Faile:

Haha, trendsättare är vad du är vare sig du vill det eller inte. xD

#2 - - linnéa orhagen:

haha, ja dööör.

du gör verkligen min dag!

#3 - - louise:

haha najs frilla :)

#4 - - Anonym:

Ser ut som om du har panelgardiner i nacken. Och det är coolt, som alla vet.

#5 - - erika:

HAHAHA du är ju bara för mycket emil!!

#6 - - Linus:

Du har dragit den där E-historien förr va? Kanske var back in the mittlivsomemil-days i och för sig. Det är kanske bara bra att du återvinner - miljötänk är coolt, gott folk!

#7 - - emil:

Linus, ja jag är ganska säker på att jag skrivit om det. Men det är så sällan jag skriver inlägg som handlar om att raka mönster i bakhuvudet så jag passade på att nämna det här också.



Fan du har bra minne du Linus!

#8 - - Anonym:

Snygg frilla

#9 - - isabel:

hahaha xP

Upp