DAGENS FRÅGA


Det finns 6 miljarder människor på jorden, varav 3 miljarder är tjejer.
2,5 miljarder av dessa faller nog utanför spannet av önskad ålder jag är ute efter. Typ 22-25 år. Jag vill med andra ord inte ha en tjej som jag måste skjutsa runt i barnvagn, eller en tjej jag måste skjutsa runt i respiratorn när vi är ute på dejt.

Då har vi alltså femhundra miljoner tjejer kvar.
Ganska många än så länge.
Men fyrahundra miljoner av dessa tjejer är dumma i huvet och jobbiga, så då försvinner dom också ur bilden.
Nu är det hundra miljoner kvar, tyvärr vill 99 miljoner av dessa tjejer inte ha mig, och kvar står jag nu med 1 miljon tjejer att välja mellan. Bra odds? Knappast.
900.000 av återstående potentiella flickvänner skulle innebära ett distansförhållande där enda färdmedlet vore att teleportera sig själv för att dom med största sannolikhet bor på andra sidan jordklotet.
Då har vi 100.000 tjejer kvar.
99.000 av dessa damer har ett utseende som inte tilltalar mig. Dom kan vara hur snygga och fotomodelliga som helst, men det behöver inte betyda att dom passar min personliga smak.
Då är det 1000 tjejer kvar. 800 av dessa har redan pojkvän, 100 av dom är lesbiska, och 99 av dom kommer jag aldrig få chansen att träffa, eller om jag råkar träffa dom så skulle dom tycka att JAG var dum i huvet istället.


Då finns det alltså 1 tjej kvar.
VART FAN ÄR HON??????????????????????
DAGENS | |
#1 - - Jen:

Här är jag ju! :P

#2 - - Hanna:

Tydligen så har du två kandidater... ;)



I'll fight naked in a pool of mud for your love emil!





..eller nått

#3 - - Nemo:

Haha :) att du orkar skriva såna här inlägg. Du är så skön/skev. Det är såna här jag vill kunna skapa själv ;-) Grymt kreativ mannen

#4 - - emil:

Jen: vart då?



Hanna: Älskling.......



Nemo: Äsch då, det är bara kopiera och klistra in i din egen blogg som vanligt :)

#5 - - ......:

Närmare än vad du tror. du är bara för blind för att se det.

#6 - - emil:

Jasså?

Då får du väl förslagsvis upplysa mig med lite detaljer

#7 - - Anonym:

skön.



undra va du skulle blogga om när du träffat henne å lever lycklig i alla dina dar..

#8 - - emil:

Vad menar du? Min risiga dygnsrytm så klart.

#9 - - ......:

finns inga detaljer att ge.

#10 - - emil:

Rackarns... är det nu jag ska bli nyfiken?

#11 - - ......:

Det får du helt bestämma själv om du vill bli eller inte.

#12 - - Anonym:

crazy secret horney stalke hoe :D

#13 - - emil:

Men för att väcka en persons nyfikenhet måste man ju liksom hinta med nånting vad det handlar om.

Exempel:

Står jag och pratar med en kompis och säger "Jag vet en sak som du inte vet". Då skulle han ju totalt skita i det. Men utvecklar jag lite och säger "Jag vet en sak om ditt ex som du inte vet" eller nåt, så fångar man hans intresse liksom.



Så om du bara ger mig så där lite info så blir jag ju inte nyfiken, även fast det kanske verkar så nu när jag skriver en miljon bokstäver, men skulle du säga nåt mer specifikt, så skulle jag kanske vilja veta mer.

#14 - - ......:

Okej, jag vet att det finns en tjej som tycker om dej i hemlighet. Och du känner henne.

#15 - - emil:

Ja nu blev jag lite nyfiken...

#16 - - Lina:

Haha, skön du är.

Ska vi gifta oss? Du är säkert lika skön i sängen.

#17 - - detvaintejagdetvasossarna:

Hon är jag. Jag är hon. Det vet vi ju redan. Vi vet redan, dessutom, att jag redan är upptagen men att du står först på reservlistan.

#18 - - Mia:

Emil, hur känns nu när du har blivit kändis-bloggare så folk börjar kopiera dina inlägg?

Hit eller diss?

#19 - - Hanna:

Bitches! You will all have to fight it out with me before you get into emil's pants! Once you get a taste of Emil, you want to have him for yourself!



Jag har publiken, lerpölen och de tunna underkläderna redo...



...och emil, du är ju självklart domare... as usual.



Let's go!

#20 - - karråååååå:

jag skrattar åt dina inlägg.

HAHAH

hej rrs!

Upp