SPÄNNING I VARDAGSLIVET

Det finns en anledning till att alla jag känner kallar mig för Indiana Jones.
Som idag liksom, jag åker till skolan med 17% batteri på telefonen, HUR SKA DET GÅ?
Jag har dragit på mig en mössa direkt efter duschen med blött hår, HUR KOMMER JAG SE UT NÄR JAG TAR AV MIG MÖSSAN?
Jag åker med SL så att jag enligt deras högst opålitliga tidtabell ska vara framme exakt på minuten när jag ska vara där, KOMMER JAG HINNA?
Jag har på mig sneakers med Sveriges plattaste sulor när det är som en jävla ishockeyplan utomhus, KOMMER JAG HALKA?

Det enda som saknas nu är lite spännande soundtrack i bakgrunden. Ska fan dra ur hörlurarna från mobilen och köra nån fräck låt genom högtalarna istället. MEN KOMMER BATTERIERNA RÄCKA???

DumdumdumdumdumDADADAAAA...

| |
#1 - - Ida:

I julklapp önskar jag mig en vän som du. Synd att du bor i stockholm och är tusen år gammal :(

#2 - - kickinghobos:

Hahahaha

och hahaha vafan Ida

Upp