HIGHLIGHTS FRÅN 2012 ENLIGT FACEBOOK

 
Oh facebook, you know me all too well.
 
Nu har dom skojarna kommit fram till vad som tydligen var mina 20 höjdpunkter från år 2012, och jag måste säga att jag inte riktigt håller med om exakt allihop.
 
Kanske två saker håller jag absolut med om, som när jag blev antagen till Medieinstitutet och resan till USA.
 
 
 
 
Men sen är det ungefär 18 grejer på facebooks lilla lista som jag ställer mig tveksam till. Som när jag skrev en status om att Obama vann presidentvalet. Visst, kul, men hur mycket bryr jag mig egentligen? Eller när jag la upp en länk till ett youtubeklipp som handlar om ett trafikljus i Berlin. Inte ett av dom största ögonblicken under 2012 enligt mig.
 
Och om det verkligen stämmer att en av dom mest spektakulära händelserna i mitt liv under det gångna året var när en katt tryckte upp röven i mitt ansikte, då undrar jag vad fan jag egentligen sysslat med dom senaste tolv månaderna.
 
 
 
Gå in på er profilsida på facebook och kolla om ni håller med om vad dom anser är det största som hänt er under året. Hoppas det varit mer spännande än tyska trafikljus och katt-anus i alla fall.
ALLMÄNT | |
#1 - - Den utan socker:

Kattrumpor i all ära, men att klämma analsäckar på hundar är inte heller så kul =/

Upp