BRA STÄMNING

På väg hem från skolan och dagens lektion i projektledning. Snart kan jag leda projekt i stil med månlandningar, bygge av skyskrapor och Swedish House Mafias världsturné.
Till skillnad mot hur det är nu då bara att boka tid till tvättstugan är ett helt jävla ogenomförbart projekt.

Fin lektion i övrigt. Utan att jag hade bett om det så fick jag komplimanger av hela klassen. Bara så där. Mitt ego växte sig från stort som Råsunda till stort som Friends Arena. Kommer nog aldrig komma ner på jorden igen.

Men ska hela sanningen fram så hade vi en liten övning på slutet som gick ut på att döda jantelagen, och säga nåt man är bra på plus att övriga i klassen skulle ge varandra positiva kommentarer. Väldigt bra stämning en kall måndageftermiddag.

Så nu sitter jag här med en hel bunt post it-lappar där det står att jag är rolig. Och har härlig humor. Och är rolig i tal och skrift. Och är rolig och sprider bra energi. Och är rolig. Och är rolig och spännande. Och är en skön lirare. Och är rolig. Fick liiite annan fin feedback också, så jag är tydligen inte bara en jävla clown. Vad roligt!

Fler skoldagar borde vara så här. Man kommer dit, haj-fajvar klasskamraterna, tar en kaffe, blir dränkt i komplimanger, sen går man hem. Ska ta upp det med rektorn i veckan. Förstår ni hur bra stämning det hade varit på skolan eller?
Vi hade ju varit totalt efterblivna efter utbildningen, utan några som helst chanser att få jobb, men jävlar vad glada vi hade varit!


| |
#1 - - Emilie:

Fölåt att du inte fick en lapp av mig dårååå :(

Fast förresten så fick jag ingen av dig heller vaa?

#2 - - emil:

Haha nej men du SA att jag var rolig i alla fall, och jag fick ju en liten riskaka av dig på lunchen också!

Och nej, jag glömde bort att skriva lappar till folk, MEN jag sa i alla fall att du hade skön personlighet, så jag hoppas du nånsin kan förlåta mig...

#3 - - Emilie:

Du är förlåten Emil! Prooooomise!

(:

Upp