DOWN WITH THE SICKNESS


Nej, nu ska jag fan sova bort förkylningen.
Jag vill vakna frisk med frukost på sängen, tjej på sängen och strålande sol och värme utanför fönstret. Det är väl inte för mycket begärt?

Det bästa hade väl varit tjejen. Nån som kunde fixa soppa till mig, koka te, klia mig på ryggen, spela tv-spel med mig, och berätta var tionde minut hur synd hon tycker det är om mig. Gärna ligga som stora skeden bakom mig och sjunga vaggvisor i örat på mig också. Hela tiden med mobilen redo att ringa 112 om mitt tillstånd skulle försämras drastiskt.

Sol och värme hade ju varit trevligt också. Ska vi inte bara bygga om hela Sverige till en stor jävla inomhusgalleria med glastak och värmelampor? Och bara massa barer, pizzerior och hoppborgar inne i gallerian. Och så springer det runt massa kattungar och hundvalpar överallt. Och sen blir det svart. Eller nåt. Jag vet inte?

Nä jag bara yrar. Minns inte ens vad jag skrivit nu. Får läsa imorgon, för nu ska jag sova.
Har jag inte uppdaterat före klockan 12 imorgon så är jag med största sannolikhet död.
"27-åring dödad av svår förkylning, sid 23, 24, 25, 26 och mitten" kommer det stå på löpsedeln.

Men gud förlåt, jag bara babblar på. Enough about me, hur mår ni då?
ALLMÄNT | |
#1 - - Alabama:

Du vet var du hittar mig gullet. Krya på dig!



/A

#2 - - L:

Åh Yrrol! :)) Tycker förövrigt att dina begär borde vara grymt rimliga, hoppas åtmintone, jag vill också ha!

#3 - - Åsa:

Nu är hon efter tolv och jag börjar faktiskt bli lite orolig :(

#4 - - Joel Jonsson:

Emil, zup?

#5 - - (A):

Naaaw, de där va de gulligaste ^^

Helt klart de sötaste du skrivit hittills (:

Krya på dig.. =)

Själv är jag också sjuk.. döds sjuk typ :S

Aja krya på dig.. igen ^^

#6 - - Sofia:

Bara för att jag är så viktig så att du måste ha mitt svar på din fråga så säger jag såhär:

Jag mår bättre än jag gjort på länge! .. fyra o en halv vecka för att vara exakt :)



Det är inte ofta jag är sjuk så länge, men jag, som den stackars sate jag är, drabbades av halsfluss o fick därför ta två penicillin kurer som inte funkade, är nu på min tredje o kraftigaste hittills. Mums ;D



Blev även skuren o stucken hål på i halsen o svalget tack vare att de trodde att jag hade en halsböld, så man har varit rätt groggy av smärtstillande sen i fredags.



Men nu mår jag fint!



..tack som frågar :)



Ja, det var nödvändigt med världens längsta kommentar, problem med det? Det var ju du som fråga liksom :)

#7 - - mariaaaa:

FYFAN va mitt liv genast blir roligare efter att ha läst din blogg! så jävla sjuk är du! :D



Om du nu vill ha svar på din fråga, så mår jag helt okej faktist.. synd att klaga liksom. Sanningen är väl att jag antagligen är lika förkyld som du, men som den kvinna jag är så klarar jag det utan problem! :)

#8 - - BJ:

R.I.P mannen.



Jag ska sätta in en slant på forskningen mot förkylning för män.

#9 - - Anonym:

Det är din hjärna som talar med dig.

pröva detta det är jättekul men du får inte bläddra ner texten i förväg gör inte det okej gumman

för då fuskar du och det kommer inte att gå i uppfyllelse! Det är ett

test som är skoj! du kommer tycka att de e kul!

Ämne : Ett test som faktiskt fungerar... läskigt...

Nu gäller det att INTE bläddra ner texten i förväg.

FÖLJ INSTRUKTIONERNA - FUSKA INTE FÖR DÅ KOMMER DET INTE ATT FUNGERA

OCH DU KOMMER ATT ÖNSKA ATT DU INTE GJORT DET!

Personen som skickade detta till mig berättade att önskan faktiskt blev

verklighet efter bara tio minuter... MEN FUSKA INTE!!

Det här har ett roligt men lite läskigt slut, läs inte i förväg följ

bara instruktionerna i tur och ordning, det tar bara tre minuter som

sagt och det är i alla fall värt ett försök.

Ta först fram en penna och ett papper:

När du ombeds välja namn, välj då personer som du faktiskt känner på

riktigt och följ din första tanke eller ingivelse!

Gå nedåt rad förrad - en rad i taget - läs inte i förväg för då förstör

du det roliga!!

1. Skriv först siffrorna 1 till 11 under varandra, börja med 1.

2. Bredvid siffrorna 1 och 2, skriv ned vilka två tal du vill.

3. Bredvid siffrorna 3 och 7 skriver du namnet på två personer av det

motsatta könet.

Titta inte i förväg, för då blir resultatet fel!

4. Skriv ned namnet på vem som helst vänner, familj etc) bredvid 4:an,

5:an och 6:an.

Fuska inte för du kommer att ångra det!

5. Skriv titlarna på fyra melodier/låtar bredvid 8, 9, 10 och 11.

6. Slutligen, önska dig något.

Här kommer då nyckeln till detta:

1. Du måste berätta om detta för "antalet du skrev invid 2:an" stycken

personer.

2. Personen vid siffran 3 är den du älskar.

3. Personen vid siffran 7 är någon du tycker om men inte kan komma underfund

med.

4. Den du bryr dig mest om finns vid siffran 4.

5. Personen vid 5:an känner dig väldigt bra.

6. Personen vid 6:an bringar dig lycka.

7. Melodin på 8:an hör ihop med personen vid 3:an.

8. Vid 9:an finns melodin för personen vid 7:an.

9. Melodin vid 10:an säger mest om ditt sinne, och dina tankar.

10. 11:an är melodin som berättar om din inställning till kärlek.

Sänd detta vidare till 10 personer inom en timma från det att du är

färdig. Om du gör det så kommer din önskan att gå i uppfyllelse!

Om inte... sker motsatsen.

När du Läser detta så har du en timme på dig att skicka den vidare...

Det är en kärlekskedja som startade 2004.

Vare sig du Tror på det eller inte så

kommer det hända just dig> o go for it!

Skickar du den till 20 personer kommer den du älskar fråga om ni kan bli

ihop!

Skickar du den till 15 personer kommer han/hon ttt bli kär i dig.

Skickar du den till 10 personer kommer han/hon kyssa dig inom 7 dagar.

Skickar du den till 5 personer kommer ni bara förbli vänner och inget mer..

MEN om du bara skiter i det och inte skickar vidare så kommer du få otur i ....



#10 - - anna:

Är du död? :(

#11 - - Sara:

Jag kan laga soppa, koka te och klia dig på ryggen. Jag kan också spela tv-spel och berätta hur synd det är om dej. Sjunga vaggvisor kan jag också & kanske till och med ringa 112.



Men...... Jag kan inte garantera att soppan blir god. Du får inte klaga om teet blir för sött. Tyvärr har jag korta naglar så kliningen kanske inte känns så bra. Ganska dålig på tv-spel är jag också och att tycka synd om någon är jag inte så duktig på.



Sjunga däremot, det kan jag. Dock jävligt falskt men jag hoppas det inte gör något. Och nu, det är nu vi kommer till det stora problemet... Min mobil är inne på lagning, så jag kan tyvärr inte ringa 112.



Ähh, krya på dig istället och hoppas du hittar någon annan som passar bättre som assistent än mej. Ha det bra!

Upp