THANK GOD IT'S FRIDAY'S

Ikväll ska jag och runt 30 pers från jobbet till Friday's i Kungsan. Det är ingen officiell personalfest eller så, det verkar bara ha varit nån sköning som styrt upp det av ingen anledning alls. Så det ska bli trevligt. Sen blir det väl utgång efter det. Ring mig om ni ska festa ikväll, mitt nummer står där till höger. Jag har ju haft "tillfälligt" nummer nu i ett halvår ungefär, men nu har jag tagit tillbaka mitt kära gamla nummer som jag faktiskt kan i huvet utantill.

Har ju varit asjobbigt på krogen senaste halvåret som ni kanske förstår.
Alla jävla tjejer som kommer fram hela tiden och vill ha mitt nummer men möts av ett "Du, jag har ingen aning om vad mitt nummer är, men gissa på 10 siffror när du försöker ringa mig så får ödet avgöra ifall det var meant to be..."


Köpte en skjorta idag på H&M också. Och det måste varit nåt fel på spegeln i provrummet för när jag tog av mig min t-shirt så såg min rygg helt solbrun och muskulös ut. Jag bara oj oj oj, så stod jag där i en och en halv timme ungefär och spände mig tills vakterna kom och slängde ut mig.
Skjortan var på tok för liten också, men då ser jag ju bara biffig ut var min tanke. Ska fan börja handla på barnavdelningen i fortsättningen. Vore soft att typ spräcka t-shirten med Pokémon-motiv på när man ska krama om en tjej eller nåt. "Oj hehe, mina muskler är visst alldeles för stora för den här XXXL-tröjan" kommer jag säga.


Men nu ska jag spola av den värsta smutsen från min kropp, sen dra till Kungsan.
Peace out. Eller hej då som man säger när man inte är en gangster från USA.
ALLMÄNT | |
#1 - - C:

börjar tro att du inte kom hem i från festen... :S skriv att du lever tack!:O

#2 - - anna:

Vill egentligen tacka din tjejkompis (men du får duga) för idén om att presentera killkompisen som sin "överbeskyddande storebror" för att bli av med efterhängsna typer på krogen. Du skrev om det för någo tag sedan, nån kille stod o limmade på din kompius och hon sa att du var hennes brorsa för o bli av med honom? Lade det på minnet och använde mig av det i lördags med MKT tillfredställande resultat!

Och btw... För små skjortor har sällan den effekten, det ser ofta bara konstigt ut... Lite bögigt, typ. Så om det inte är intrycket du vill ge, satsa på skjorta med precis perfekt passform.

#3 - - emil:

C:

Jag lever!



anna:

Ja just det, den kvällen minns jag. Och ja det funkar skitbra om man som tjej vill bli lämnad ifred av nån snubbe. Killar har lite svårt att ragga på en tjej om tjejens brorsa står precis bredvid. Blir lite skev stämning liksom.



Angående skjortan köpte jag en sån modell i somras fast en annan färg bara, och i rätt storlek, men märkte att den töjdes ut och blev stor som fan direkt, så nu köpte jag en mindre. Och efter att ha använt den en gång så är den nu i perfekt storlek. Men tack för omtanken iaf!



Exakt vad hände i lördags då? Blev lite nyfiken...

#4 - - Mickis:

Kom tillbaka Emil....

#5 - - anna:

En lördag som alla andra lördagar: det finns väldigt många killar som inte borde tillåtas dricka alkohol... hah. Inser att jag låter lite som en manshatare nu men det stämmer inte. Tycker bara det är läskigt när folk som är avsevärt mkt större än mig tafsar och inte lyssnar på nej.



Men nu har jag ju lösningen! Att jag inte tänkt ut det förut. Önskar ofta att jag kunde ta med hunden ut på krogen men nu har jag ju "storebrorsan" istället.

Upp