IT'S GONNA GET UGLY IN HERE

Nu är jag hungrig som en varg som är hungrig.
Magen har för länge sen slutat kurra.
Nu är det nåt annat som händer där nere bakom naveln.
Det är typ beatbox-mästerskapen eller nåt, jag vet inte.
Lite då och då upphör det för att ge plats åt en tjock kvinna som sjunger opera.

Navel förresten... är inte det en konstig kroppsdel?
Jag satt idag på kontoret och började fundera över vad jag tycker är fulast på människokroppen, fråga mig inte varför - min hjärna vandrar iväg på egna äventyr när jag blir understimulerad. Men jag kom aldrig på vilken kroppsdel jag har svårast för. Det måste alltså betyda att jag tycker att alla människor är vackra? Nej då, man kan inte gå med mig på stan utan att jag var tionde meter måste kommentera någons utseende på gatan, tro inget annat.
Sitter jag på ett café vid fönstret, ja då är jag fan domare i Top Model helt plötsligt, och dissar varenda jävel som har oturen att passera.

Vad tycker ni är fulast/äckligast på människokroppen?

ALLMÄNT | |
#1 - - Anonym:

försatsen.

#2 - - Alexandra:

Fötter är äckligt som f*n. O så gillar ja inte öron o näsor nåt större heller.

#3 - - Alexandra:

Fötter är äckligt som f*n. O så gillar ja inte öron o näsor nåt större heller.

#4 - - NH:

Knän är inte så läckra. Försök hitta någon med snygga knän, tro mig - det är fan omöjligt.



Sen fötter förstås, men det är ju en klassiker. Fötter är till för att vara fula.

#5 - - Linn:

Fötter! Och ursäkta, men det manliga könet är inte heller speciellt vackert.

#6 - - Anonym:

jag tycker det är fint att du funderade på vilken kroppsdel du tyckte var fulast men inte kom på någon. det är fint att du tycker din egen penis är fin. för penisar är ju inte SÅ fina. eller det beror helt på iof. kon-formade strut-penisar är ju inte så jävla fint. men en redig jävel med perfekt förhud så det är lätt att hantera skiten - VACKERT!



natti

#7 - - emilia:

Linn, för det kvinnliga könet är ju så himla fint?



Fötter, som alla andra redan har skrivit.

Dock kan ju alla kroppsdelar göras fula, tex. en riktigt snygg mage kan ju bli ful om innehavaren "förstör" den.



Jag är full. Pzzzzzzz!

#8 - - Anonym:

gud vad jag inte alls tycker jag är störd såhär i efterhand när jag läser kommentarer jag lämnat. skönt.

#9 - - Anonym:

Armbågar är skitfula

#10 - - sl:

fötterna är riktigt fula!

#11 - - Anonym:

Är du singel?

#12 - - Yaminna:

Tycker inte att tungor är speciellt skitsnygga.

#13 - - Anonym:

fötter är läskiga :(

Upp