WESTEROAS

Emil-bloggen är på Sverige-turné.
Just nu befinner sig min röv i Västerås. Den är placerad på vardagsrumsgolvet i Flash Gordons lägenhet. Dom andra ligger och sover i hopp om att baksmällan ska vara borta när dom vaknar.
Själv sitter jag och dricker O'boy och mår som en prinsessa.

Fan vad jobbigt det var att sitta här och skriva. Min rygg börjar se ut som Ringaren i Notre Dame snart. Ska lägga mig i soffan och fortsätta läsa Stephen King istället.

Vi hörs sen, ha en fin lördag mina små snorungar.
ALLMÄNT | |
#1 - - Tiiara:

Jag har uppfattat att du ville ha en kommentar av mig, (jag föstår inte riktigt varför, men) här har du en kommentar. Varsågod!

#2 - - Tiiara:

Jag har uppfattat att du ville ha en kommentar av mig, (jag föstår inte riktigt varför, men) här har du en kommentar. Varsågod!

Upp