SATANS JÄVLA AS!

När man kommer hem efter en dag i skolan, och man är lite trött och mycket hungrig, då är det alltid lika härligt när man har fått beundrarbrev med en kanelbulle i brevlådan. Jag älskar när sånt händer mig! Tyvärr så har det aldrig hänt. Ja, fram tills idag alltså.
 
Kolla här liksom, mitt lilla snöbollshjärta smälte fan...
 
 
 
Nä, fyfan vad gulligt alltså. Ni gjorde verkligen min torsdag, tjejer, det ska ni veta.
Jag ska lägga det här brevet i min hög av beundrarbrev nu, en hög som består av... det här brevet. Kanelbullen kan jag inte lägga nånstans längre för den ligger i magen och den smakade ljuvligt, särskilt med tanke på hur hungrig jag var och hur lite mat jag hade hemma. Perfekt tajming där alltså. Ingen aning hur långt den där bullen har färdats för jag vet inte var ni bor nånstans, men jag gissar att ni bor i himlen för ni är fan änglar alltså.
 
En födelsedagspresent två dagar innan födelsedagen... jag tackar er från det djupaste djupet av mitt hjärta!
 
Nu är jag glad. Tack som fan underbara Frida och Bella!
ALLMÄNT | |
#1 - - Frida:

Haha men gud vad fint!

#2 - - Frida:

Ah, just det... kanske ska poängtera att jag som nyss kommenterade är en annan Frida och inte den Frida som gav dig en bulle :) Så det inte blir några missförstånd! Men alla som heter Frida är snälla bara så du vet.

#3 - - B.:

Haha, vad underbart härligt! Jag säger ju det, en del av dina läsare är lika underbara som bloggen i sig!

Upp