PODCAST... TYP

På väg hem från skolan idag så blev jag bakifrån-kramad i Slussen av lilla Magdalicious som kom från ingenstans, och efter det så lurade hon hem mig på en kopp kaffe och lite kakor. Jag kom dit med säkert 70% batteri på telefonen, och helt plötsligt hade jag bara 8% kvar utan att haja varför.
Sen upptäckte jag att jag tydligen hade filmat upp i taket i 36 minuter, varpå batterierna hade sugits av lite grann. Men istället för att slänga skiten direkt så sparade jag dom 10 första minuterna, och lägger upp det som mitt livs första podcast här istället.
Jag var extremt trött under vår typ tre timmar långa pratstund, och hela skiten är rätt meningslös, men det innehåller i alla fall bland annat:
 
- Magda påstår att varenda tjej jag träffar på blir intresserad av mig
- Jag påstår att det är en *liten* överdrift
- Jag jämför att vara ihop med en perfekt tjej är som att att spela fotboll med en jävla treåring, och vinner pris för veckans mest långsöka metafor
 
Hur som helst... här är ett fragment ur ett väldigt långt samtal med Magda.
Så nu har jag blivit av med podcast-oskulden på bloggen också. Ska nog göra en på riktigt en vacker dag, när jag har nånting viktigt och intressant att säga. Alltså aldrig. 
 
 
ALLMÄNT | |
#1 - - Frida:

Där har vi den där rösten igen...jag lyssnar vidare.

#2 - - Anonym:

Härligt! din röst alltså

#3 - - Jessica:

Jag vet inte... Jag skulle aldrig vanligtvis ( läs: aldrig någonsin!!) sätta mig och titta/lyssna på en video som någon har råkat filma som innehåller samtal mellan två människor. Det blir lite som att bli den osynliga personen i ett sällskap som aldrig får en syl i vädret dvs helt jävla meningslöst.
Men sen så är det faktiskt Emilbloggen man läser och då är det något som lockar en till att titta/lyssna på en sådan meningslös grej ändå. Var det värt det? Förutom att jag nästan blev snöblind av videon så.. Kanske.

#4 - - Emma:

Fast det för ju inte heller så bra att du tänker "Äh jag chilla lite, om två veckor är hon inte så jävla fantastisk längre..."
Den inställningen är ju kanske inte heller så bra :)

#5 - - Beatrice:

Vilka djupa och seriösa samtal ni har, en annans samtal med kompisar består av 80% pladder och 20% normala diskussioner.

#6 - - Ida:

Vadå tråkigt med en perfekt tjej? Då är hon ju inte perfekt!

#7 - - Julia:

Seriöst. Har kommenterat det tidigare, men din röst alltså! Sjukt kul det skulle vara med en riktig podcast!

#8 - - Momo:

Alltså jag är så jävla gammal, jag vet fortfarande inte vad en podcast är för något.

#9 - - Anonym:

Så jävla sexig röst.

#10 - - Ehlin:

Haha du är intressant Emil ^^

#11 - - Martina :

När jag var i kina så testade jag på vanilj, jordgubb, citron, apelsin, choklad och meloncigg :-) Åk till kina så får du testa jordgubb du med! :-)

#12 - - Sandra:

Låter som mig och min kompis när vi pratar. Och ja, det är väl lite konstigt att du inte har tjej med tanke på vilken skön kille du är! Vad jag vet genom din blogg vill säga..

Upp