KICK IN!

 
Idag blir det spektakel och spex med Medieinstitutet minsann. Inga lektioner, istället har vi inspark med hela jävla plugget och det är tvåorna som står för kalaset. Vi stackars ettor har ingen aning vad som kommer hända, förutom att vi ska vara utomhus och inte ha glamourösa kläder på oss.
 
Jag som tänkte ha min frack och hatt på mig idag får alltså gräva lite djupare i garderoben innan jag ger mig av. Men det ska bli kul! Efter spexet ska vi tillbaka till skolan där dom har styrt upp en helvetes massa öl och vin plus en DJ som ska spela häftig musik för oss.
 
Sen ska vi hänga hos nån i klassen är det tänkt, för att slutligen dra vidare till Undici med hela skolan där dom styrt upp gratis inträde och priser i baren anpassade efter fattiga studenter. Helrör för 20 kronor? Kanske?
 
Nej, nu måste jag fixa garderobssituationen, och sen kör vi!
 
 
ALLMÄNT | |
#1 - - Isabella:

Tänkte bara säga till dig att Gudfadern visas på 4an 00:20 inatt !

#2 - - Isaura:

Fan, Emil. Räknade liksom med att du, om någon med din uppfuckade dygnsrytm, skulle vara uppe och skriva genialiska, humoristiska inlägg vid det här laget, men nähä, icke... Tydligen har du bestämt dig för att för en gångs skull faktiskt sova (på natten) och totalt överge mig, och därav gjort mig till en ensam nattuggla utan något som helst underhållande att läsa denna afton. Ska fan komma ihåg detta... Skyll dig själv - det blir inga jävla kanelbullar från mig i framtiden!

Upp