RULLANDE KATTER OCH KLOT

Den här helgen har spenderats med vänner och djur, vilket var mycket trevligare än om jag hade spenderat den med ovänner och odjur. I fredags gick jag över till Magda och drack lite kaffe och vin och kakor, tills Franco också kom dit och dödade stämningen som vanligt. Men fram till att han dök upp så var det jättetrevligt.
 
Två instagram-bilder och en video från kvällen kommer här...
 
 
 
 
Jag lärde Ronja, Magdas ena katt, att rulla runt på beställning. Jag har ju väldigt god hand med djur, och Magda blev mycket imponerad över det nya trick hennes lilla katt nu hade lärt sig av mig. Jag har tyvärr inte lika bra hand med människor, så när Magda ville att jag skulle lära även henne att rulla runt så gick det inte lika smidigt. Men Magda hälsar från sjukhuset att hon mår bra efter omständigheterna, och att vi ska försöka igen när hennes brutna ryggrad har läkt.
 
 
 
Och igår drog vi ihop ett gäng på tolv pers och lirade bowling i St Eriksplan. Jag minns det som igår, och det var himla gemytligt alltihop. Minns inte vem som vann dock, men det spelar fan ingen roll eftersom bowling är en jävla skitsport. Efteråt tog vi en liten runda på söder, sen blev det en grillad korv och hemgång.
 
Vad gjorde jag i söndags då? Jo, jag håller på med den nu faktiskt, och har hittills spenderat den med att ligga i sängen och kollat på UFC, men nu ska jag ner till centrum och köpa en godis och ett chips och en glass och sen kolla på massa filmer jag laddat hem. Spider-man, Ted, Looper och Old School.
 
Vad har ni gjort? Snälla berätta!!!!!!!
ALLMÄNT | |
#1 - - Jennie:

Just nu dansar jag på bordet samtidigt som jag skriksjunger "JAG ÄR MED I EMILBLOGGEN" om och om igen. Jag tackar nu det tacksammaste tacket i historien.

#2 - - emil:

Njut och var stolt! Det är inte alla tjejers bakhuvuden som kan skryta över att ha varit med här.

Förresten, trist att du och Jack bara gick ifrån mig igår precis när jag skulle berätta den där allvarliga och jobbiga grejen i förtroende till er...

#3 - - Sarah:

Fan vilken skön katt :)

#4 - - Jennie:

Vi kanske är gulliga mot varandra, men andra skiter vi fullständigt i. Vänj dig.

#5 - - miss right:

Vilken fin söndag jag haft idag med två alldeles ljuvliga inlägg på emilbloggen, det tackar jag för!

#6 - - angelica:

ganska säker på att jag såg dig på Mest i lördags, men ni var så många vid bordet och du satt så långt in så jag vågade liksom inte gå fram och hälsa. Ångrar det nu. nästa gång säger jag hej och bjuder på en öl :)

#7 - - Cims:

Vet du vem Jake Shields är möjligtvis? Hade table service med hnm i helgen när vi var ute.. nån nämnde att han är UFC-nisse

#8 - - emil:

Angelica:
Men åh du skulle kommit fram! Jag hatar alla mina kompisar så det hade varit perfekt att bli bortsvept av en främling en stund. Men nästa gång, ok!?

Cimmmmmmmmsssssssssss:
Coolt! Ja, jag vet vem han är, och att han bor/tränar i San Francisco. Han var en gång ena halvan av det main event som haft störst publik i UFC:s historia. Men han är även deras absolut tråkigaste fighter, vilket alla är rörande överens om, man somnar av hans jävla matcher.

#9 - - Cims:

Haha ah okej. Jag har träffat ett gäng nya tjejkompisar och tydligen har typ alla legat med honom. Jag var ju helt dum i huvudet, kollade på honom och ba "du är ju kort och whatever in the face, varför är du så populär". Sen berättade en av tjejerna om UFC, jag var tvungen att dubbelkolla med dig innan jag trodde på dom. Trevlig kille dock haha

#10 - - Elin:

Vad heter du på instagram???

#11 - - Anonym:

Vad heter du på instagram? :)

Upp