HOBO

Personligt meddelande, ni andra behöver inte läsa...
 
Klockan är kvart i fem på morgonen, jag kom nyss hem, skulle gå in på din blogg, den har tagits bort står det. Hallå? Det är min roligaste favoritblogg, sjukt dålig stil att ta bort den. Maila mig på [email protected] och säg adressen till din nya blogg. Och har du ingen ny blogg så får du fixa en ny blogg. Och om du inte vill skaffa en ny blogg så får du maila mig varje dag och skriva om allt som händer i ditt liv. Roligare människa får man ju leta efter, därför kan du inte bara försvinna utan förvarning.
 
Usch vad arg jag blir!
 
Nu ska jag sova, god natt på dig.
ALLMÄNT | |
#1 - - Sofie:

HAHA, min favvisblogg med, upptäckte precis samma sak :( BERÄTTA FÖR MIG MED!!

#2 - - HOBO? VAD KALLAR DU MIG:

Oops hej emil du märkte att jag försvann? Funny story: Jag har NOLL minne av att ha tagit bort den. Raderade även googlekontot, vilket jag däremot minns. ???. (Så bloggen går inte att återställa). Sedan vaknade jag i Oslo. Spenderade dagen med att dricka mer och beordra norrmän att sluta låta så jävla glada för allting.

SÅ KAN MAN OCKSÅ HANTERA SAKER OCH TING

Iaf, ska börja blogga igen, när jag gör det meddelar jag dig adressen

Upp