EMIL TIPSAR

 
Det här blir typ tredje gången ever som jag tipsar om en blogg, dels för att jag egentligen inte följer några bloggar eftersom 99,999997% av dom är så värdelösa att jag hellre läser postnummerkatalogen i Helsingfors. Och dels för att när jag mot alla odds väl har hittat en bra blogg, då vill jag inte tipsa andra om den på grund av den muppiga anledningen att det känns som att det är "min" blogg. Min lilla hemlighet liksom. Som när man hittat en bra artist man gillar, då känns det lite cp när den artisten slår igenom några år senare och spelas överallt på radio och tv, och ALLA lyssnar på honom. Då sitter man lite sur där i hörnet och ba "Mhhm men honom har jag lyssnat på i flera år, och NU kommer NI och tror att ni är balla för att ni upptäckt honom, era jävla satanister". Och så känns det helt plötsligt inte lika speciellt längre när man lyssnar på den artisten...
 
Jag vet, flummig anledning att inte vilja sprida bra saker, men sån är jag. En egoist som vill ha allt för mig själv. Men jag tänkte ändå vara snäll mot den här bloggen nu efter att ha läst den i några månader och skjutsa över dom sista 10-12 läsare jag har kvar.
 
Extremt, extremt, EXTREMT rolig och underbar blogg. Min favorit faktiskt. Och jag har ingen aning om vem hon är eller var hon bor eller nånting, men hon får mig att skratta i alla fall. Och då får man bo var man vill.
 
Men okej, egoisten i mig ville tydligen skriva ett svinlångt inlägg innan länken kommer, med förhoppningen om att så många som möjligt av mina 10-12 läsare inte skulle orka hela vägen hit. Men här kommer den:
 
kickinghobos.blogspot.se
 
Det var förresten bloggen jag nämnde i det här inlägget, efter att jag på fyllan en tidig morgon noterat att hennes förra blogg hade raderats vilket gjorde mig lätt panikslagen. Men nu är balansen i universum alltså återställd.
 
Och till dig Alice: när du har ridit på min våg ända till ära, berömmelse och rikedom, då kräver jag att du ger mig lite cred för det, men eftersom man inte kan köpa öl för cred så sätter du även in 200 kr på mitt konto så jag kan köpa några öl och en pizza, okej bra tack.
ALLMÄNT | |
#1 - - sandra:

som du känner för den där bloggen, så känner jag för din blogg. :)

#2 - - .:

JAG VILL INTE HA DIN VÅG AV BERÖMMELSE DIN VÅG AV BERÖMMELSE ÄR LÄSKIG OCH JAG HAR SNART SLUT PÅ GÖMSTÄLLEN

Det höga antalet besök på min blogg har lett till att jag gömt mig under min säng i några dar. Detta var inte ALLS ergonomiskt så nu har jag kommit fram igen.

Upp