GRATTIS JONAS!

 
Idag fyller min tvillingbror år, och det firar vi med att dra utomlands en sväng, han och jag och några andra. Hinner inte skriva nåt mer nu, måste springa iväg och dricka några öl i solen innan vi lämnar landet. Ville mest bara titta in här och önska min TVILLINGBROR ett stort grattis på hans födelsedag!!
 
Vi hörs igen när jag kommer tillbaka till Sverige. PEACE OUT!
ALLMÄNT | |
#1 - - Isabella:

Grattis Emil !!

#2 - - Joel:

Stort grattis till din tvillingbror!

#3 - - Emma:

Grattis till dig och din tvillingbror! :)

#4 - - Isaura:

Grattis Emil med tvilling!

#5 - - Angelica:

Grattis Emil!! Och tvillingen också såklart!

#6 - - S:

Grattis Emil och tvillingbror!

#7 - - Lina:

Grattis till er!

#8 - - Camilla:

Grattis Emil! Och Jonas!

#9 - - Bea:

GRATTIS VÄRLDENS FINASTE EMIL! OCH JONAS!

#10 - - daniella:

Grattis!!

#11 - - X:

Grattis!! Och jag är dum i hela jävla huvudet för att jag först undrade varför alla grattade dig också i kommentarsfältet...

#12 - - Malin:

Grattis Jonas! ...Och grattis Emil!

#13 - - Linnéa:

GRATTIS! Om du/ni kommer till Luleå så bjuder jag på födelsedagsfika! Ok? Bra!

#14 - - Mickis:

Grattis i efterskott!!! Säg till när det funkar så bakar jag och Therese den där tårtan vi lovat!!!

#15 - - Julia & Pumipojken:

Grattis Emil och tvillingbror!

#16 - - Rebecka:

grattis i efterskott :D

#17 - - Ida:

Grattis Emil!!! :D :D

#18 - - X:

JAHA du är fortfarande utomlands. Vad roligt med även nästan respektlöst med tanke på att folks LIV hänger på att du bloggar

o om inte LIV så iaf SANITY

måste sluta med att tvångsmässigt använda versaler för dramatisk effekt

Upp